Starostwo Powiatowe we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki 131
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
- Data zamieszczenia: 2010-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
ul. Kościuszki 131 131
50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
REGON: 93195012300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem mebli biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz montażem mebli biurowych według wykazu asortymentowo-ilościowego, spełniających normy bezpieczeństwa oraz parametry techniczno-jakościowe określone w specyfikacji technicznej, które stanowią załączniki: 1)załącznik nr 4do SIWZ - wykaz asortymentowo-ilościowy, 2)załącznik nr 5 do SIWZ - specyfikacja techniczna mebli biurowych, 2.Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1)ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2)określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3)wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131 . 4)za dzień zakończenia wszystkich zobowiązań umowy uważa się dzień, w którym podpisany zostanie protokół odbioru ilościowo-jakościowego bez zastrzeżeń. 3.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, jak i w okresie trwania gwarancji, 2)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z parametrami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 3)wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 4.Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań odnoszących się do reklamacji i gwarancji zawarto w § 4 i 5 wzoru umowy, która stanowi - załącznik nr 3 do SIWZ. 5.Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Zamawiający nie dopuszcza powierzenie wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UMW/AZ/PN-51/16: Dostawa i montaż mebli, stanowiących uzupełnienie wyposażenia Centrum Naukowej Informacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego w ramach pierwszego wyposażenia dla obiektu KMP Legnica.
Dodano: 2016-07-25 - WYBÓR DOSTAWCY MEBLI NA WYMIAR ZABAWEK I ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA WNĘTRZ NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 10 WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa mebli i wyposażenia do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-60/WZŻ/2016
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa mebli i wyposażenia do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania. Znak postępowania: ZP-52/WZŻ/2016
Dodano: 2016-05-25 - ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA SIEDZIBY NADLEŚNICTWA PRZEMKÓW
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa mebli dla Wrocławskiego Centrum Sieciowo- Superkomputerowego AC/BZP/233/2015
Dodano: 2015-11-03 - Dostawa mebli
Dodano: 2015-10-20 - Dostawa foteli i krzeseł biurowych dla komórek Administracji Centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2015-09-17