Dom Pomocy Społecznej w Łochyńsku ogłasza przetarg
- Adres: 97-340 Rozprza, Łochyńsko 75A
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6158013 , fax. 044 6158013
- Data zamieszczenia: 2009-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Łochyńsku
Łochyńsko 75A
97-340 Rozprza, woj. łódzkie
tel. 044 6158013, fax. 044 6158013
REGON: 00031516900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.lochynsko.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna - Dom Pomocy Społecznej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem kolektorów słonecznych w Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa budowlano-montażowa związana z budownictwem mieszkaniowym polegająca na dostawie wraz z montażem urządzeń grzewczych w postaci kolektorów słonecznych i ich adaptacja do istniejącej instalacji CWU i dogrzewania CO w Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy: 1)dostawa kolektorów słonecznych w ilości 14 szt, 2) montaż kolektorów słonecznych na dachu budynku kotłowni 1 i 2, 3)posadowienie (2 szt.)zasobników solarnych CWU, 4)połączenie zasobników solarnych CWU do istniejącej instalacji CWU i CO, 5) wykonanie rurociągów solarnych łączących kolektory z zasobnikami (ilość rur 420 szt.), 6) montaż grupy pompowej solarnej, 7) wykonanie prób ciśnienia instalacji CWU napełnienie instalcji solarnej czynnikiem solarnym, 8) wykonanie prób cisnienia instalacji solarnej, 9) montaż regulatora, 10) programowanie regulatora, 11) uruchomienie instalacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności udokumentowanej stosownym zapisem we właściwym rejestrze sądowym lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie: - w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej 2 usługi budowlano-montażowe polegające na dostawie kolektorów słonecznych wraz z montażem i uruchomieniem o wartości co najmniej 70.000,00zł brutto każda z nich - dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnie/niespełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działaności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zawierający co najmniej 2 usługi budowlano-montażowe polegające na dostawie wraz z montażem kolekorów słonecznych i ich uruchomieniu o wartości co najmniej 70.000,00 zł brutto każda z nich z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca załączy: 1) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.lochynsko.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pomieszczeń przy ul. Hubala 2 w Bełchatowie na potrzeby Centrum Rehabilitacji Dzieci Przystań, w ramach zadania inwestycyjnego: Budżet Obywatelski - Centrum Rehabilitacji Dzieci Przystań - przebudowa pomieszczeń przy ul. Hubala 2 na potrzeby placówki rehabilitacyjnej.
Dodano: 2016-07-18 - Remont, docieplenie i adaptacja części budynku OSP na potrzeby świetlicy wiejskiej - termomodernizacja budynku przy ul. Hubala położonym na działkach o nr ewid. 360/2, 360/4, 360/5 w Gminie Ksawerów
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie zagospodarowania terenu wraz z ogrodzeniem wokół Ośrodka Zdrowia w Ksawerowie - II etap
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa i adaptacja budynków położonych w Łodzi przy Al. Kościuszki 19 i ul. Wólczańskiej 36 w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-12 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PARCICACH
Dodano: 2016-07-12 - Wymiana stolarki okiennej wraz z pracami modernizacyjnymi w pomieszczeniach związanych z działalnością kliniczno - dydaktyczną budynku A-3 Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2016-07-06 - Remont, docieplenie i adaptacja części budynku OSP na potrzeby świetlicy wiejskiej - termomodernizacja budynku przy ul. Hubala położonym na działkach o nr ewid. 360/2, 360/4, 360/5 w Gminie Ksawerów
Dodano: 2016-06-28 - Wykonanie zagospodarowania terenu wraz z ogrodzeniem wokół Ośrodka Zdrowia w Ksawerowie - II etap.
Dodano: 2016-06-06 - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Wojska Polskiego 73 w Sieradzu w celu utworzenia lokali mieszkalnych
Dodano: 2016-04-16 - REMONT OBIEKTÓW OŚRODKA I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Dodano: 2016-04-12