Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem instalacji kolektorów słonecznych, instalacji fotowoltaicznych, kotłów na biomasę i pomp ciepła na terenie Gminy Strzyżów

Gmina Strzyżów ogłasza przetarg

  • Adres: 38-100 Strzyżów, ul. Przecławczyka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 761 354 , fax. 172 763 219
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzyżów
    ul. Przecławczyka 5
    38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie
    tel. 172 761 354, fax. 172 763 219
    REGON: 59291469200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.strzyzow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem instalacji kolektorów słonecznych, instalacji fotowoltaicznych, kotłów na biomasę i pomp ciepła na terenie Gminy Strzyżów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem kompletnych zestawów odnawialnych źródeł energii (OZE) do produkcji energii elektrycznej i cieplnej, obejmująca dostawę wraz z montażem instalacji kolektorów słonecznych, instalacji fotowoltaicznych, kotłów na biomasę i pomp ciepła na terenie Gminy Strzyżów w ramach projektu pn. „Odnawialne źródła energii w Gminie Strzyżów”. Instalacje OZE wykonane będą na nieruchomościach prywatnych, na potrzeby gospodarstw domowych z terenu Gminy Strzyżów. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dostawę wraz z montażem instalacji kolektorów słonecznych do przygotowania ciepłej wody użytkowej na potrzeby własne gospodarstw domowych, b) dostawę wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych do wytwarzania energii elektrycznej na potrzeby własne gospodarstw domowych, c) dostawę wraz z montażem instalacji kotłów na biomasę do produkcji ciepła na potrzeby centralnego ogrzewania i przygotowania ciepłej wody użytkowej na potrzeby własne gospodarstw domowych, d) dostawę wraz z montażem instalacji pomp ciepła typu powietrze – woda do pobierania i przekazywania ciepła na potrzeby centralnego ogrzewania i/lub przygotowania ciepłej wody użytkowej na potrzeby własne gospodarstw domowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09332000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienie wadium w wysokości: a) 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy polskich złotych) w przypadku składania oferty na wykonanie Części nr 1 zamówienia – Dostawa wraz z montażem instalacji kolektorów słonecznych oraz/lub b) 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy polskich złotych) w przypadku składania oferty na wykonanie Części nr 2 zamówienia – Dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych oraz/lub c) 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy polskich złotych) w przypadku składania oferty na wykonanie Części nr 3 zamówienia – Dostawa wraz z montażem instalacji kotłów na biomasę oraz/lub d) 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy polskich złotych) w przypadku składania oferty na wykonanie Części nr 4 zamówienia – Dostawa wraz z montażem instalacji pomp ciepła. 10.2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.). 10.4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Strzyżów ul. Przecławczyka 5 38-100 Strzyżów Bank Spółdzielczy w Strzyżowie Konto nr 48 9168 0004 0000 0390 2000 0040 z adnotacją typu: „Wadium – Część nr ……. Zamówienia” (gdzie w miejscu wykropkowania należy wpisać właściwy numer (numery) części zamówienia, na którą (które) Wykonawca zamierza złożyć ofertę, przy czym wadium wnoszone w tej formie uważać się będzie za wniesione w sposób prawidłowy, o ile środki pieniężne wpłyną (nastąpi uznanie rachunku bankowego Zamawiającego kwotą wadium) przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. Pożądane jest, aby skan dowodu wpłaty wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca dołączył do oferty przed jej złożeniem, albo przesłał Zamawiającemu przed upływem terminu do składania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przewidzianych dla: a)przesłania oferty – w przypadku załączenia dowodu do oferty lub b)na adres poczty elektronicznej do komunikacji Wykonawców z Zamawiającym wskazany w punkcie 9.3. 10.5.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale, w postaci elektronicznej przed upływem terminu do składania ofert. 10.6.Wadium wniesione w oryginale w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę do tego upoważnioną, Wykonawca przesyła Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przewidzianych dla: a)przesłania oferty – w przypadku załączania dowodu do oferty lub b)na adres poczty elektronicznej do komunikacji Wykonawców z Zamawiającym wskazany w punkcie 9.3. 10.7.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie. Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a)Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)Kwotę gwarancji, c)Termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …………….. – do dnia…………..”, d)Zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 10.8.Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 10.9.Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10.12. 10.10.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrano jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10.11.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.12.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.13.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodować będzie brak możliwości wyboru oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.14.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a)Odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)Nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.15.Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp. 10.16.Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli ten nie wniesie wymaganego wadium lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty wskazane w pkt 7.9 składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 7.10.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.9: a)Lit. a – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21; b)Lit. b-d – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.11.Dokumenty, o których mowa w pkt 7.15 lit. a i b tiret drugie, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 7.15 lit b tiret pierwsze, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 7.12.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.15, zastępując je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 7.16 stosuje się. 7.13.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielanie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7.14.Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. 7.9 lit. a, składa dokument, o którym mowa w pkt. 7.15 lit., a w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 7.16 stosuje się. 7.15.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach