Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzenia rentgenowskiego do kontroli bagażu

Kancelaria Sejmu RP ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 4/6/8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6942098 , fax. 022 6942098
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu RP
    ul. Wiejska 4/6/8 4/6/8
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6942098, fax. 022 6942098
    REGON: 00110334000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Sejmu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzenia rentgenowskiego do kontroli bagażu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzenia rentgenowskiego do kontroli bagażu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385820008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wyżej, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca winien dołączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty, które stanowią jej integralną część: a) oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwo(a), w przypadku podpisywania oferty przez osobę(y), której(ych) uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit b), d) opis parametrów technicznych oferowanego urządzenia z podaniem nazwy producenta, modelu oraz typu lub kartę katalogową oferowanego urządzenia, zawierającą dane techniczne, na podstawie których Zamawiający będzie mógł sprawdzić zgodność oferty z wymaganiami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia (Rozdział II SIWZ) podpisany(ą) przez Wykonawcę; e) zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na stosowanie i uruchamianie zaoferowanego urządzenia rentgenowskiego do kontroli bagażu, Uwaga W celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty wymienione: - w lit a), b), - powinny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, - w lit c) - powinny być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców, - w lit d) i e) powinien przedłożyć Wykonawca (Wykonawcy) spełniający warunki udziału w postępowaniu. Dokument zawierający informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinien być złożony w imieniu wszystkich Wykonawców. Wszystkie dokumenty powinny być składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. Nr 87, poz. 605), a w przypadku pełnomocnictwa kserokopia powinna być poświadczona notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl/kancelaria
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach