Kancelaria Sejmu RP ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 4/6/8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6942098 , fax. 022 6942098
- Data zamieszczenia: 2009-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu RP
ul. Wiejska 4/6/8 4/6/8
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6942098, fax. 022 6942098
REGON: 00110334000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Sejmu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzenia rentgenowskiego do kontroli bagażu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzenia rentgenowskiego do kontroli bagażu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385820008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wyżej, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca winien dołączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty, które stanowią jej integralną część: a) oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwo(a), w przypadku podpisywania oferty przez osobę(y), której(ych) uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit b), d) opis parametrów technicznych oferowanego urządzenia z podaniem nazwy producenta, modelu oraz typu lub kartę katalogową oferowanego urządzenia, zawierającą dane techniczne, na podstawie których Zamawiający będzie mógł sprawdzić zgodność oferty z wymaganiami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia (Rozdział II SIWZ) podpisany(ą) przez Wykonawcę; e) zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na stosowanie i uruchamianie zaoferowanego urządzenia rentgenowskiego do kontroli bagażu, Uwaga W celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty wymienione: - w lit a), b), - powinny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, - w lit c) - powinny być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców, - w lit d) i e) powinien przedłożyć Wykonawca (Wykonawcy) spełniający warunki udziału w postępowaniu. Dokument zawierający informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinien być złożony w imieniu wszystkich Wykonawców. Wszystkie dokumenty powinny być składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. Nr 87, poz. 605), a w przypadku pełnomocnictwa kserokopia powinna być poświadczona notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl/kancelaria
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia rentgenowskiego do kontroli bagażu i dwóch bramkowych detektorów do wykrywania metali
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa przenośnego urządzenia rtg do kontroli bagażu
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa trzech urządzeń rtg do kontroli bagażu
Dodano: 2016-02-05 - Dostawę, montaż i uruchomienie dwóch urządzeń rentgenowskich do kontroli bagażu
Dodano: 2015-06-30 - Dostawa przemysłowej lampy rentgenowskiej na potrzeby Parku Naukowo-Technologicznego.
Dodano: 2014-03-11 - Dostawa przemysłowej lampy rentgenowskiej na potrzeby Parku Naukowo-Technologicznego.
Dodano: 2014-02-20 - dostawa konsoli lekarskiej AW ze specjalistycznym oprogramowaniem do analizy obrazów TK oraz konsoli opisowej dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Obrazowej Szpitala Wolskiego
Dodano: 2009-08-05