Przetargi.pl
Dostawa trzewików skoczka, trzewików botków i półbutów

Komenda Główna Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 02-642 Warszawa, ul. Puławska 148/150
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6012044, 601 59 75 , fax. 022 6011857
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Główna Policji
    ul. Puławska 148/150
    02-642 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6012044, 601 59 75, fax. 022 6011857
    REGON: 01213749700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa trzewików skoczka, trzewików botków i półbutów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1.150 par trzewików skoczka, 1.000 par trzewików botków i 1.000 par półbutów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Dokumentacja Techniczno Technologiczna - DTT-15/KGP/2005 (zał. nr 8 do SIWZ), - Dokumentacja Techniczno Technologiczna - DTT-16/KGP/2005 (zał. nr 8a do SIWZ), - Dokumentacja Techniczno Technologiczna - DTT-17/KGP/2005 (zał. nr 8b do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 188100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadiumw wysokości: - 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) - w przypadku złożenia oferty na zadanie nr 1, - 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) - w przypadku złożenia oferty na zadanie nr 2 zaznaczając cel wpłaty. 2. Forma wnoszenia wadium - zgodnie z art. 45 ust 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na nw. rachunek bankowy: Komenda Główna Policji Bank Zachodni WBK S.A. VIII O/Warszawa 80 1090 1870 0000 0005 0400 0004 z dopiskiem nr sprawy 62/Ckt/09/RJ/Fz 4. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w Biurze Finansów Komendy Głównej Policji, ul. Domaniewska 36/38, 02-642 Warszawa, pok. 523 (w dni robocze w godz. 9.00- 15.00). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6. Gwarancja, o której mowa w pkt. 5 musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką, lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu w pełnej kwocie wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Wykonawca, które nie zabezpieczy złożonej oferty wadium w wymaganej formie zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, a jego oferta będzie odrzucona (art. 24 ust. 4). 8. Zasady zwrotu i utraty wadium. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, jeżeli zostaną spełnione warunki określone w art. 46 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; w tym: e) należycie wykonał w okresie trzech lat od daty wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, przez dostawę odpowiadającą rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie: - w przypadku złożenia oferty na zadanie nr 1 - dostawę 1.000 par trzewików skoczka lub porównywalnych zrealizowaną w okresie 12 miesięcy, - w przypadku złożenia oferty na zadanie nr 2 - dostawę 1.000 par trzewików botków lub porównywalnych i 1.000 par półbutów lub porównywalnych zrealizowaną w okresie 12 miesięcy. f) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości: - w przypadku złożenia oferty na zadanie nr 1. nr 1: 70.000 zł (siedemdziesiąt tysięcy złotych), - w przypadku złożenia oferty na zadanie nr 2: 60.000,00 zł (sześćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku podania kwot w walutach obcych, w dokumentach składanych przez podmioty zagraniczne Zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na PLN wg średniego kursu NBP z dnia wystawienia dokumentu. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana w oparciu o treść dokumentów lub oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych w pkt. VI SIWZ) Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zalecana treść - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ - w przypadku Wykonawców samodzielnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub o treści określonej w załącznikach nr 1a i 1b - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) wykaz wykonanych dostaw potwierdzający spełnianie warunku określonego w rozdz. VI pkt 1e, z podaniem przedmiotu zamówienia, wartości brutto, okresu realizacji oraz zamawiającego (zalecana treść zał. nr 7), do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, d) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, potwierdzającą spełnianie warunku określonego w rozdz. VI pkt 1f, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Ponadto Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zalecana treść - załącznik nr 2 do SIWZ), b) wzór oferowanego przedmiotu zamówienia oznakowany nazwą firmy, zgodny ze Dokumentacją Techniczno Technologiczną DTT-15/KGP/2005 - dla zadania nr 1 (zał. nr 8 do SIWZ) oraz Dokumentacją Techniczno Technologiczną DTT-16/KGP/2005 (zał. nr 8a do SIWZ) i DTT-17/KGP/2005 (zał. nr 8b do SIWZ) - dla zadania nr 2, przez wzór przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie jedną parę obuwia odpowiednio dla właściwego zadania w rozmiarze 27. Zamawiający zastrzega sobie prawo uszkodzenia ww. wzoru podczas dokonywania oceny jakościowej. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu uszkodzenia przez Zamawiającego wzorów. Wzory poglądowe wyrobów znajdują się do wglądu w siedzibie prowadzącego postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, tj. w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 36/38. Wymagania i parametry na surowce i wyrób powinny być zgodne z normami wymienionymi w dokumentacjach techniczno - technologicznych lub normami je aktualizującymi. c) wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań określonych w rozdziale I pkt 8 Dokumentacji Techniczno Technologicznych DTT-15/KGP/2005, DTT-16/KGP/2005, DTT-17/KGP/2005, parametry muszą być określone w takich samych mianach jak w Dokumentacjach Techniczno - Technologicznych przedmiotu zamówienia, badania należy wykonać w akredytowanych laboratoriach, W przypadku przedstawienia kopii, Zamawiający może żądać okazania oryginałów dokumentów. UWAGA: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania przy zachowaniu terminu wystawienia wymaganego dokumentu. Wymagana forma składanych dokumentów: - dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, - wszelkie czynności Wykonawcy związane ze złożeniem wymaganych dokumentów (w tym m. in.: składanie oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, poświadczanie kserokopii dokumentów za zgodność z oryginałem) muszą być dokonywane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, - w przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, - poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem), - dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku nie spełnienia warunków określonych w rozdziale VI Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. O wykluczeniu z postępowania Wykonawca zostanie powiadomiony zgodnie z art. 24 ust. 3 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena techniczna i jakościowa
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach