Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Kościelna 13
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2660885 , fax. 032 2661124
- Data zamieszczenia: 2009-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego
ul. Kościelna 13 13
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 032 2660885, fax. 032 2661124
REGON: 00028854400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Rozwojowo- Badawcza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem i serwisem rolet wewnętrznych w kasetkach i prowadnicach dla Szpitala Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wraz z montażem i serwisem rolet wewnętrznych w kasetkach i prowadnicach dla Szpitala Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu Opis przedmiotu zamówienia 1.Rolety materiałowe, w kasetach i prowadnicach z PCV, kasetki i prowadnice w kolorze białym, sterowanie koralikowe, mechanizm łańcuszkowy, samohamujący, materiał zmywalny, impregnowany, niepodgumowany, kolor zostanie dobrany podczas pomiarów Rolety musza posiadać wymogi odpuszczające do stosowania w obiektach służby zdrowia oraz atest potwierdzający trudnozapalność wymiary szyby w świetle ramy/ilość (szt.) 130 x 33 53 130 x 69 53 130 x 26 4 130 x 48 4 118 x 33 23 118 x 62 23 52 x 74 6 52 x 130 6 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395154102
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje obowiązek wpłaty wadium na kwotę 400 złotych (słownie: czterysta złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej sprawną realizację zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Lp. Rodzaj dokumentu Wymagana data wystawienia dokumentu 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ Brak wymagań 2. Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji Brak wymagań 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Brak wymagań 4. Oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Brak wymagań 5. Oświadczenie, że Oferent zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń - załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Brak wymagań 6. Aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy tj. odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Nie starszy niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Oryginał pełnomocnictwa, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 3 tabeli. Brak wymagań 8. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Nie starszy niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. Nie starsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualna polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 80 000 PLN Brak wymagań 11. Dowód wpłaty wadium Brak wymagań 12. Dokument potwierdzający spełnianie przez rolety wymogów odpuszczających do stosowania w obiektach służby zdrowia oraz atest potwierdzający trudnozapalność Brak wymagań Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa rolet. Oznaczenie sprawy: OZ/D/15/109/MW
Dodano: 2015-12-11 - ZP-2380-378,419-80,84/2015 Zakup rolet i żaluzji pionowych
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa rolet wewnętrznych. Oznaczenie sprawy OZ/D/15/33/DM
Dodano: 2015-06-23 - Dostawa rolet wewnętrznych. Oznaczenie sprawy:OZ/D/15/17/EK
Dodano: 2015-04-29 - Dostawa rolet wewnętrznych. Oznaczenie sprawy OZ/D/21/DM/15
Dodano: 2015-04-13 - I Dostawa i montaż rolet. Oznaczenie sprawy:OZ/D/9/JP/15
Dodano: 2015-03-04 - Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i instruktażem z obsługi systemu zaciemnienia okien i kotar scenicznych na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury w Gminie Wilkowice
Dodano: 2014-10-03 - Dostawa wraz z montażem 249 kompletów rolet okiennych wewnętrznych w pomieszczeniach budynku Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka przy Szpitalu Miejskim w Zabrzu przy ul. Zamkowej 4, zgodnie z zestawieniem stolarki okiennej i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy.
Dodano: 2014-09-30 - IV dostawa i montaż rolet. Oznaczenie sprawy: OZ/D/99/BL/14
Dodano: 2014-07-22 - DOSTAWA MATERIAŁOWYCH ROLET OKIENNYCH Z KASETAMI I PROWADNICAMI WRAZ Z MONTAŻEM W BUDYNKACH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE.
Dodano: 2014-05-06