Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Bialska 104/118
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3673753 , fax. 034 3651756
- Data zamieszczenia: 2014-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
ul. Bialska 104/118 104/118
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3673753, fax. 034 3651756
REGON: 00128105300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁOWYCH ROLET OKIENNYCH Z KASETAMI I PROWADNICAMI WRAZ Z MONTAŻEM W BUDYNKACH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia szczegółowo określony w załączniku Nr 2 do SIWZ. Wartość zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395154102
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa rolet. Oznaczenie sprawy: OZ/D/15/109/MW
Dodano: 2015-12-11 - ZP-2380-378,419-80,84/2015 Zakup rolet i żaluzji pionowych
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa rolet wewnętrznych. Oznaczenie sprawy OZ/D/15/33/DM
Dodano: 2015-06-23 - Dostawa rolet wewnętrznych. Oznaczenie sprawy:OZ/D/15/17/EK
Dodano: 2015-04-29 - Dostawa rolet wewnętrznych. Oznaczenie sprawy OZ/D/21/DM/15
Dodano: 2015-04-13 - I Dostawa i montaż rolet. Oznaczenie sprawy:OZ/D/9/JP/15
Dodano: 2015-03-04 - Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i instruktażem z obsługi systemu zaciemnienia okien i kotar scenicznych na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury w Gminie Wilkowice
Dodano: 2014-10-03 - Dostawa wraz z montażem 249 kompletów rolet okiennych wewnętrznych w pomieszczeniach budynku Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka przy Szpitalu Miejskim w Zabrzu przy ul. Zamkowej 4, zgodnie z zestawieniem stolarki okiennej i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy.
Dodano: 2014-09-30 - IV dostawa i montaż rolet. Oznaczenie sprawy: OZ/D/99/BL/14
Dodano: 2014-07-22 - I dostawa i montaż żaluzji i rolet. Oznaczenie sprawy: OZ/D/11/BL/14
Dodano: 2014-01-15