Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem i przyłączem kanalizacyjnym kontenerowego, tymczasowego zaplecza socjalnego dla kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 przy Stawach Walczewskiego ul. Nadarzyńska w Grodzisku Mazowieckim

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7555146 , fax. 022 7555327
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7555146, fax. 022 7555327
    REGON: 00052478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem i przyłączem kanalizacyjnym kontenerowego, tymczasowego zaplecza socjalnego dla kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 przy Stawach Walczewskiego ul. Nadarzyńska w Grodzisku Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podstawowy zakres zamówienia: Dostawa wraz z montażem i przyłączem kanalizacyjnym kontenerowego, tymczasowego, fabrycznie nowego systemowo-modułowego zaplecza sportowego o następujących podstawowych parametrach: Obiekt na bazie 4 segmentów o konstrukcji stalowej np. w systemie Metalplast Standard lub analogicznym, w zabudowie parterowej, w układzie dwurzędowym z dachem płaskim. Segmenty o wymiarach 2670x5280mm-2szt., 2670x7870mm-2szt. z zadaszonym przejściem między segmentami. W stropodachu zamontowane świetliki dachowe stałe o wymiarach 1000 x 1000 mm. Powierzchnia zabudowy : około 82, 90 - 85,00 m2;- Powierzchnia użytkowa: 58,20 - 63,52 m2;- Kubatura:158,80 - 280 m3; Szerokość obiektu:5,34 - 5,44 m; Długość obiektu: 15,54 - 15,64 m; Wysokość zewnętrzna całkowita zamontowanego segmentu z podwaliną :3,22 m; Wysokość wewnętrzna pomieszczeń : 2,50 m;Wysokość zewnętrzna modułów 2,80 m . Zaplecze systemowo- modułowe o konstrukcji stalowej oraz wszystkie elementy wyposażenia wewnętrznego i instalacje, w które będzie wyposażony winny być zgodne z projektem typowym ORLIK 2012 Ministerstwa Sportu i Turystyki typu STANDARD +. Z uwagi na brak możliwości w obecnym stanie prawnym zabudowy na przedmiotowej nieruchomości, przewiduje się ustawienie obiektu zaplecza sportowego, tymczasowo, na podłożu przygotowanym przez Wykonawcę. Wyposażenie ruchome pomieszczeń: pom.Trener / Sędzia - Biurko z dwiema szufladami szt 1, krzesło obrotowe szt 1, szafa stalowa na akta o min. wymiarach szer 80 cm wys 200 cm szt 1, szafka ubraniowa 30x40x180 metalowa szt 1, kosz na śmieci metalowy szt 1; Magazyn : regał o minimalnym wymiarze 100 x 60 x 200 z kształtowników stalowych z półkami wykonanymi z płyty wiórowej laminowanej szt 1, wózek metalowo-siatkowy do przechowywania piłek o min. wym. 120 x 60 x 130 szt 1, Łazienka 1 / WC 1 - 1,42 m2 / WC 2 - 1,56 m2 / Przedsionek 1 -3,24 m2: wieszak do papieru toaletowego metalowy szt 1, kosz na śmieci metalowy szt 1, Szczotka do toalety szt 1; Łazienka 2 dla niepełnosprawnych: wieszak do papieru toaletowego metalowy szt 1, kosz na śmieci metalowy szt 1, szczotka do toalety szt 1; Szatnia 1 : Ławka bez oparcia dł. min. 2 m szt 1, Szafka ubraniowa min 30 x 40 x 180 metalowa szt 7, kosz na śmieci metalowy szt 1, Szatnia 2 : Ławka bez oparcia dł. min. 2 m szt 1, Szafka ubraniowa min 30 x 40 x 180 metalowa szt 7, kosz na śmieci metalowy szt 1, Łazienka 3 / Prysznic 1 - 2,38 m2 / WC 3 - 1,57 m2 / Przedsionek 2 - 2,49 m2: wieszak do papieru toaletowego metalowy szt 1, kosz na śmieci metalowy szt 1, szczotka do toalety szt 1; Łazienka 4 / Przedsionek 3 - 2,49 m2 / WC 4 - 1,57 m2 / Prysznic 2 - 2,38 m2: wieszak do papieru toaletowego metalowy szt 1, kosz na śmieci metalowy szt 1, szczotka do toalety szt 1. Dopuszcza się niewielkie zmiany powierzchni pomieszczeń pod warunkiem, że będą spełnione kryteria określone w programie ORLIK 2012 2.2. Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego ( zał nr 1 do SIWZ) (zał nr 2 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442111003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie złotych: trzy tysięce złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim: Nr 92 1020 1055 0000 9302 0133 2980 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. w kasie Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim a jego kserokopię załączyć do oferty lub załączyć oryginał dokumentu do oferty . 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na dostawie i montażu, co najmniej dwóch podobnych systemowo-modułowych obiektów zaplecza sportowego o wartości, co najmniej 100 000 zł każda (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 2) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią (Załącznik Nr 4 oraz Załącznik Nr 5 do SIWZ). 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dostawie, co najmniej dwóch podobnych obiektów kontenerowych przystosowanych do potrzeb zaplecza sportowego z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym (Załącznik Nr 3 do SIWZ). 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN. 4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: Wymagane jest dostarczenie dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania w budownictwie dla materiałów i wyrobów zastosowanych podczas realizacji zadania oraz certyfikatu, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej ITB dla systemu, który oferent zaproponuje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-oit.grodzisk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach