Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli.

Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Master" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Grota Roweckiego 44
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2198427
  • Data zamieszczenia: 2014-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Master" Sp. z o.o.
    ul. Grota Roweckiego 44 44
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 2198427
    REGON: 27385470400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo Międzygminne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i ustawieniem fabrycznie nowych mebli biurowych do wyznaczonych pomieszczeń w budynku administracyjno-socjalnym Międzygminnego Zakładu Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Tychach przy ul. Lokalnej, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 10 kompletów mebli biurowych (dla 10 stanowisk pracowniczych) ujętych w przedmiocie zamówienia w ramach Kontraktu Nr 2f - Wyposażenie miejsc pracy służących do obsługi Zakładu w meble biurowe, w zakresie dostawy przenośnego sprzętu i wyposażenia dla Międzygminnego Zakładu Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych jest dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.1 - Kompleksowe przedsięwzięcia z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi ze szczególnym uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych priorytetu II - Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi. W ramach Funduszu Spójności - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Dostawę do budynku administracyjno-socjalnego Międzygminnego Zakładu Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych przedmiotu zamówienia opisanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) i projekcie wizualizacji (załącznik 6 a do SWIZ) 2.2. Montaż przedmiotu zamówienia oraz jego ustawienie w pomieszczeniach budynku administracyjno-socjalnego w uzgodnieniu z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego, 2.3.Usunięcie wszelkich odpadów i nieczystości powstałych w następstwie czynności związanych z dostawą, montażem i ustawieniem mebli na własny koszt oraz pozostawieniem pomieszczeń (podłóg, ścian itp.) w stanie nie gorszym niż przed dniem montażu i ustawiania mebli. 3.Dostarczone meble winny posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancyjny zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącymi załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100) w terminie do 12 maja 2014 r. do godz. 12:00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu - przelewem na konto w Banku Ochrony Środowiska Nr: 66154011282001704349770004 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), Gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. c) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 3) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. d) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. e) Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony, a jego oferta odrzucona. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: a) wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 5) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 5 niniejszej SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania, a jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10) Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 12) W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.master.tychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach