Gmina Pątnów ogłasza przetarg
- Adres: 98-335 Pątnów, Pątnów
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 438 865 220, , fax. 438 865 250
- Data zamieszczenia: 2019-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pątnów
Pątnów 48
98-335 Pątnów, woj. łódzkie
tel. 438 865 220, , fax. 438 865 250
REGON: 73093471400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.patnow.biuletyn.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa wraz z konfiguracją i montażem sprzętu informatycznego dla 3 Zespołów Szkół Samorządowych w: Pątnowie, Dzietrznikach i Załęczu Małym.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z konfiguracją i montażem sprzętu informatycznego dla 3 Zespołów Szkół Samorządowych w: Pątnowie, Dzietrznikach i Załęczu Małym, dla których organem prowadzącym jest Gmina Pątnów. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część I – Komputery stacjonarne i przenośne. - zestawy komputerowe stacjonarne z oprogramowaniem do szkół – szt. 28 - laptopy nauczycielskie z oprogramowaniem do szkół – szt. 42 Część II – Tablice i pozostałe akcesoria. - tablice interaktywne do szkół – szt. 13 - wizualizery do szkół – szt. 3 Część III – urządzenia wielofunkcyjne. - urządzenia wielofunkcyjne do szkół- szt. 3 2.1. Okres gwarancji dla poszczególnych elementów wyposażenia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu dostawy. 2.3. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa – Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ) oraz wzór umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. .1. Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.1. Dla części I: 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100), 1.2. Dla części II: 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100). 1.3. Dla części III: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm.). 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem rachunek bankowy Zamawiającego w Rejonowym Banku Spółdzielczym Lututów O/Wieluń, nr rachunku 68 9256 0004 0075 8190 2000 0040. Na przelewie bezgotówkowym należy umieścić informację: WADIUM „Dostawa wraz z konfiguracją i montażem sprzętu informatycznego dla 3 Zespołów Szkół Samorządowych w: Pątnowie, Dzietrznikach i Załęczu Małym.” – część nr …... Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 6.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 7.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 7.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie dokonuje szczegółowego określenia przedmiotowego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenie wstępne o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ c) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. d) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. e) Dokument, o którym mowa w pkt 5.2.2 SIWZ – jeśli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i fotograficznego w ramach konkursu grantowego „miniPAKT – gminne pracownie komputerowe”
Dodano: 2023-12-29 - Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
Dodano: 2023-12-01 - "Dostawa sprzętu w ramach projektu miniPAKT – gminne pracownie komputerowe”.
Dodano: 2023-11-24 - Dostawa sprzętu komputerowego (5 części).
Dodano: 2023-11-22 - Dostawa sprzętu komputerowego i fotograficznego w ramach konkursu grantowego „miniPAKT – gminne pracownie komputerowe”
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
Dodano: 2023-11-06 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Strykowie
Dodano: 2023-10-05 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa gmina” – CZĘŚĆ III
Dodano: 2023-09-29 - Zakup i dostawa sprzętu TIK do Szkoły Podstawowej nr 83 w Łodzi, w ramach projektu pn. „Cyfrowa Podmiejska”
Dodano: 2023-08-27 - „Zakup i dostawę pomocy edukacyjnych i dydaktycznych na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 6 w Łodzi”
Dodano: 2023-08-01