Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 02-091 Warszawa, Żwirki i Wigury
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225720366, 225720373 , fax. 225720363
- Data zamieszczenia: 2020-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225720366, 225720373, fax. 225720363
REGON: 00028891700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://dzp.wum.edu.pl/ lub https://wum.ezamawiajacy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemu debriefingowego na potrzeby Centrum Symulacji Medycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemu debriefingowego na potrzeby Centrum Symulacji Medycznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń wchodzących w skład Systemu debriefingowego stanowią Załączniki nr 2 (Opis przedmiotu zamówienia) oraz nr 3 (Formularz wymaganych warunków technicznych) do SIWZ 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 3.1. dostawa przedmiotu zamówienia do: Centrum Symulacji Medycznych ul. Żwirki Wigury 81 02-091 Warszawa 3.2. instalacja – rozumiana jako rozłożenie niezbędnej instalacji, montaż urządzeń, konfiguracja urządzeń, uruchomienie systemu i sprawdzenie poprawności działania systemu 3.3. Wykonania niezbędnego okablowania oraz zapewnienia wszelkich wymaganych materiałów montażowych we własnym zakresie 3.4. wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy; 3.5. przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik do Wzoru umowy. 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Zważywszy na utrudnienia związane z walką koronowirusem SARS-CoV-2, Zamawiający zaleca skorzystanie z elektronicznej formy komunikacji z Zamawiającym, o której mowa w ust. 5 Rozdziału II niniejszej SIWZ, jak również informuje o możliwości zawarcia przyszłej umowy przy użyciu elektronicznego podpisu kwalifikowanego. W przypadku gdy Wykonawca nie dysponujący takim podpisem i będzie zmuszony do wyboru tradycyjnej formy komunikacji z Zamawiającym, a jego oferta okaże się najkorzystniejsza, wówczas umowę podpisaną kwalifikowanym podpisem przez pełnomocnika Zamawiającego, Zamawiający prześle Wykonawcy pocztą e-mail, a Wykonawca ją wydrukuje, podpisze w czterech (4) egzemplarzach i trzy (3) z nich przekaże Zamawiającemu za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 oraz z 2019 r. poz. 1051 i 1495), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres wskazany w niniejszej SIWZ do korespondencji, przesyłając jednocześnie skan podpisanej umowy, na adres e-mail: azp@wum.edu.pl. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego do Centralnego Przystanku Historia w budynku Central Point przy ul. Zielnej w Warszawie
Dodano: 2024-04-03 - Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla ZSP w Międzyborowie na terenie Gm. Jaktorów w ramach projektu:Wsparcie nowoczesnych form nauczania z wyk. TIK i rozwój możliwości nauczania zdalnego.
Dodano: 2024-01-14 - Zakup licencji, sprzętu komputerowego oraz multimedialnego w ramach projektu pn.: „E- usługi dla szkół w ramach ZIT” w tym:
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa urządzeń multimedialnych dla PIG-PIB
Dodano: 2023-11-27 - Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla ZSP w Międzyborowie na terenie Gm. Jaktorów w ramach projektu:Wsparcie nowoczesnych form nauczania z wyk. TIK i rozwój możliwości nauczania zdalnego.
Dodano: 2023-11-08 - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego oraz komputerowego w ramach projektu pn. „Uczniów wspieramy – kompetencje rozwijamy"
Dodano: 2023-11-08 - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego oraz komputerowego w ramach projektu „Kompetentni radomianie to szkoły wyzwanie”.
Dodano: 2023-10-20 - Dostawa urządzeń multimedialnych dla PIG-PIB
Dodano: 2023-10-11 - Zakup zestawu do transmisji obrazu i dźwięku w ramach "Cyfrowa Gmina" Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
Dodano: 2023-08-18 - Dostawa i zakup sprzętu audioinformatycznego: tablice / monitory interaktywne z kamerami i mobilnymi stojakami oraz flipchart interaktywny ze stojakiem i replikatorem portów
Dodano: 2023-04-07