Przetargi.pl
Dostawa wraz z dostarczeniem i instalacją sprzętu medycznego oraz wyposażenia medycznego dla SP ZOZ w Bochni na realizacje zadania pod nazwą Pełne dostosowanie Oddziałów Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii Szpitala Powiatowego w Bochni do wymogów prawa i szczególnych potrzeb pacjentów w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (MRPO) na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 6, Spójność Wewnątrzregionalna, Działanie 6.3. Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców, w tym socjalnego i zdrowotnego, Schemat A Ochrona Zdrowia współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, Ul. Krakowska 31
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6153201, 6153233, 50979196 , fax. 014 6153202
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy"
    Ul. Krakowska 31 31
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 014 6153201, 6153233, 50979196, fax. 014 6153202
    REGON: 00090434900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bochnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z dostarczeniem i instalacją sprzętu medycznego oraz wyposażenia medycznego dla SP ZOZ w Bochni na realizacje zadania pod nazwą Pełne dostosowanie Oddziałów Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii Szpitala Powiatowego w Bochni do wymogów prawa i szczególnych potrzeb pacjentów w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (MRPO) na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 6, Spójność Wewnątrzregionalna, Działanie 6.3. Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców, w tym socjalnego i zdrowotnego, Schemat A Ochrona Zdrowia współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem i instalacją sprzętu medycznego oraz wyposażenia medycznego dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy na realizacje zadania pod nazwą Pełne dostosowanie Oddziałów Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii Szpitala Powiatowego w Bochni do wymogów prawa i szczególnych potrzeb pacjentów w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (MRPO) na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 6, Spójność Wewnątrzregionalna, Działanie 6.3. Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców, w tym socjalnego i zdrowotnego, Schemat A Ochrona Zdrowia współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 według pakietów: Pakiet nr 1: Stolik zabiegowy, Pakiet nr 2: Ultradźwiękowy detektor tętna płodu, Pakiet nr 3: Videokolposkop, Pakiet nr 4: Pulsoksymetry stacjonarno-transportowe z pletysmografem, Pakiet nr 5: Lampy do fototerapii stojące, diodowe, Pakiet nr 6: Łóżeczka noworodkowe typu wózek, Pakiet nr 7: Stanowiska do pielęgnacji niemowląt, Pakiet nr 8: Stoliki zabiegowe małe, Pakiet nr 9: Fotel do kangurowania, Pakiet nr 10: Pompy infuzyjne strzykawkowe, Pakiet nr 11: Szafka szpitalna przyłóżkowa, Pakiet nr 12: Kardiotokograf dla ciąży mnogiej, Pakiet nr 13: Wózek zabiegowy z wyposażeniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy Prawa zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Szczegółowy warunek: W zakresie doświadczenia, wymaga się od Wykonawcy, żeby w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; zrealizował min. dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem (sprzęt medyczny) i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, dla: Pakietu 1 o wartości min 7000,00 zł.; Pakietu 2 o wartości min 7000,00 zł.; Pakietu 3 o wartości min. 30 000,00 zł.; Pakietu 4 o wartości min. 8000,00 zł.; Pakietu 5 o wartości min. 20 000,00 zł.; Pakietu 6 o wartości min. 20 000,00 zł.; Pakietu 7 o wartości min. 100 000,00 zł.; Pakietu 8 o wartości min. 6 800,00 zł.; Pakietu 9 o wartości min 4000,00 zł; Pakietu 10 o wartości min 10 000,00 zł.; Pakietu 11 o wartości min 50 000,00 zł.; Pakietu 12 o wartości min 10 000,00 zł.; Pakietu 13 o wartości min 6 000,00 zł.; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu oraz potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli ww. dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymaganiom określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. Nie złożenie oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną zawiadomieni równocześnie. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast od Wykonawcy będącego osobą fizyczną wymaga się oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Kopię koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem w myśl przepisów ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 Nr 173 poz. 1807) lub oświadczenie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu przetargowym nie ma obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia czy licencji na prowadzenie działalności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia. 5) Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: składa dokumenty zgodnie z par. 2 ust. 2 i par. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 8) Na potwierdzenie, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty: a) Dokumentów dopuszczających oferowany przedmiot zamówienia do obrotu, wynikający z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz. 896), - każdy dokument musi zostać opisany którego pakietu i pozycji dotyczy, lub oświadczenie, że w/w dokument nie jest wymagany. b) Certyfikaty, deklaracje zgodności CE - każda strona musi zostać opisana, której pozycji dotyczy. c) Katalogi oferowanych produktów zawierające dane określone w wymaganiach dla produktów, potwierdzone za zgodność, każda strona musi zostać opisana, której pozycji dotyczy. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zobowiązany jest do oferty dołączyć: Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia /min. 2 dostawy/ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie /min. 2 dokumenty/ dla: Pakietu 1 o wartości min 7000,00 zł.; Pakietu 2 o wartości min 7000,00 zł.; Pakietu 3 o wartości min. 30 000,00 zł.; Pakietu 4 o wartości min. 8000,00 zł.; Pakietu 5 o wartości min. 20 000,00 zł.; Pakietu 6 o wartości min. 20 000,00 zł.; Pakietu 7 o wartości min. 100 000,00 zł.; Pakietu 8 o wartości min. 6 800,00 zł.; Pakietu 9 o wartości min 4000,00 zł; Pakietu 10 o wartości min 10 000,00 zł.;Pakietu 11 o wartości min 50 000,00 zł.; Pakietu 12 o wartości min 10 000,00 zł.; Pakietu 13 o wartości min 6 000,00 zł.; Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnionej do podpisania oferty. Na każdej stronie dokumentów powinien być umieszczony napis za zgodność z oryginałem i podpis osób/osoby upoważnionej do podpisania oferty. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia. Dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bochnia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach