Przetargi.pl
Dostawa worków foliowych

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-168 Bydgoszcz, ul. Ujejskiego 75
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3655352, 3655521, 3655296 , fax. 052 3655752
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
    ul. Ujejskiego 75 75
    85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, fax. 052 3655752
    REGON: 34051714500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa worków foliowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków foliowych w zakresie grup: Grupa 1: Worki foliowe polietylenowe niebieskie z nadrukiem o wymiarach 70x90 ( ? 2 )cm, grubość 0,06 mm - 270 000 szt. Grupa 2: Worki foliowe polietylenowe niebieskie z nadrukiem o wymiarach 85 x 90 ( ? 2 ) cm, grubość 0,1 mm - 6 000 szt. Grupa 3: Worki foliowe polietylenowe czerwone z nadrukiem o wymiarach 70x90 (?2) cm, grubość 0,09 mm - 150 000 szt. Grupa 4: worki foliowe polietylenowe czerwone o wymiarach 50x 60 (?2) cm, grubość 0,04 mm - 70 000 szt. Grupa 5: worki foliowe polietylenowe białe z nadrukiem o wymiarach 70 x 90cm (?2) cm, grubość 0,06 - 50 000 szt. Grupa 6: worki foliowe polietylenowe niebieskie o wymiarach 50 x 60 cm (?2) cm, grubość 0,04 mm - 160 000 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441740000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych tzn., że: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia w pkt. 1 oraz pkt. 3 ppkt. 1 i 2 oraz w ogłoszeniu o zamówieniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dostarczyli następujące dokumenty: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 2. Inne wymagane dokumenty: 1. Na oferowany przedmiot zamówienia należy przedstawić opinię / atest Państwowego Zakładu Higieny dotyczącą worków foliowych na zbieranie odpadów na terenie zakładów świadczących usługi medyczne, lub deklaracje zgodności na oferowane worki. 2.Wymagane jest załączenie próbek zamawianego asortymentu po 2 sztuki z grupy ( łącznie 12 próbek). 3. Wymagane oświadczenia: 1.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Oświadczenie o podwykonawcach. 4.Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach