Przetargi.pl
Bieżąca dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego we Włocławku, przez okres 24 miesięcy od daty obowiązywania umowy

Starostwo Powiatowe we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Cyganka 28
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2315601 , fax. 054 2315680
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe we Włocławku
    ul. Cyganka 28 28
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2315601, fax. 054 2315680
    REGON: 91086855300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wloclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego we Włocławku, przez okres 24 miesięcy od daty obowiązywania umowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżąca dostawa nowych tablic rejestracyjnych oraz złomowanie skasowanych, starych tablic dla potrzeb Starostwa Powiatowego we Włocławku, przez okres 24 miesięcy od daty obowiązywania umowy. Szczegółowy zakres zamówienia: Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego we Włocławku oraz złomowanie skasowanych, starych tablic. Zamówienie obejmuje dostawę ogółem 16.600 szt. następujących rodzajów i poszczególnych ilości tablic rejestracyjnych: 1. Tablice rejestracyjne: samochodowe, jednorzędowe (zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, zabytkowe, w tym wtórniki tablic) - 12000 kpl. 2.Tablice rejestracyjne samochodowe, dwurzędowe (zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, zabytkowe, w tym wtórniki tablic) - 400 kpl. 3. Tablice rejestracyjne: motocyklowe, motorowerowe i ciągnikowe (zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, zabytkowe, w tym wtórniki tablic) - 2400 szt. 4. Tablice rejestracyjne do przyczep, jednorzędowe (zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, w tym wtórniki tablic) - 1200 szt. 5. Tablice rejestracyjne do przyczep, dwurzędowe (zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, w tym wtórniki tablic) - 600 szt. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. z 2002 Nr 133, poz. 1123, z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315232000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 30 grudnia 2010 r. do godz. 10:00, wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy i 00/100 złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; b) posiada zezwolenie upoważniające dostawcę do produkcji tablic rejestracyjnych, zgodnie z art. 75 a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. Nr 108 z 2005 r., poz. 908 z późn. zm.); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - wykonał w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie bieżące dostawy, trwające co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. dostawa tablic rejestracyjnych, o wartości, co najmniej 200.000 zł brutto w ramach jednego kontraktu każda; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 5) zaoferują dostawę odpowiadającą wymaganiom określonym przez zamawiającego; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - zaoferuje wyrób posiadający certyfikat uprawnionego podmiotu potwierdzający zgodność oferowanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. z 2002 r. Nr 133, poz. 1123, z późn. zm.) 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1-5 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów i wykazów, wymienionych w pkt 6 specyfikacji. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zezwolenie wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych, zgodnie z art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. Nr 108 z 2005 r., poz. 908 z późn. zm.), c) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. d) dowód wniesienia wadium. 2. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: ­ wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda dostarczenia następujących zaświadczeń podmiotów uprawnionych do kontroli jakości potwierdzających, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: - certyfikat uprawnionego podmiotu (Instytutu Transportu Samochodowego) potwierdzający zgodność oferowanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. z 2002 r. Nr 133, poz. 1123, z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ­Termin dostawy wtórników oraz wymiany tablic reklamowanych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wloclawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach