Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej ogłasza przetarg
- Adres: 31-463 Kraków, ul. Farmaceutów
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 728 585 179 , fax. 124 175 665
- Data zamieszczenia: 2019-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej
ul. Farmaceutów 2
31-463 Kraków, woj. małopolskie
tel. 728 585 179, fax. 124 175 665
REGON: 12249293900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czdsigb.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wokand na rzecz sądów powszechnych z obszaru apelacji krakowskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wokand na rzecz sądów powszechnych z obszaru apelacji krakowskiej wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych: Wokanda typ 1 – panel min. 19” w ilości 72 szt. Wymagany okres gwarancji wynosi nie mniej niż 36 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną określono w Załączniku nr 2 do SIWZ. Wykaz jednostek sądownictwa, na rzecz których prowadzone jest postępowanie stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Ilość sprzętu dostarczanego w ramach zamówienia do poszczególnych lokalizacji, wraz z adresami dostaw wskazano w Wykazie lokalizacji dostaw stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231300-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą: 1. Formularz ofertowy wypełniony przez Wykonawcę – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Opis przedmiotu zamówienia wypełniony przez Wykonawcę – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: • Oświadczenie wstępne – (Załącznik nr 3 do SIWZ), • Stosowne pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy – w przypadku składania oferty wspólnej lub w przypadku ustanowienia pełnomocnika), • Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne dokumenty (jeżeli dotyczy – w przypadku określonym w Rozdz. VII pkt 2 SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
Dodano: 2024-06-19 - Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
Dodano: 2024-03-29 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2023-10-17 - „Zakup i dostawa monitorów interaktywnych oraz pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu Gminy Olkusz w związku z realizacją projektu „Rozwój kształcenia ogólnego......”
Dodano: 2023-10-05 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i projektorów.
Dodano: 2023-07-17 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i uruchomienia czterech monitorów komputerowych wraz z okablowaniem dla Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Dodano: 2023-07-06 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i projektorów
Dodano: 2023-07-04 - Wyłonienie wykonawcy na dostawę ściany wizyjnej (videowall) wraz z niezbędnym wyposażeniem 2 dla potrzeb NCPS SOLARIS.
Dodano: 2023-06-26 - Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
Dodano: 2023-05-25 - Wyłonienie wykonawcy na dostawę ściany wizyjnej (videowall) wraz z niezbędnym wyposażeniem, konfiguracją, montażem, instalacją, wdrożeniem i szkoleniem dla potrzeb NCPS SOLARIS.
Dodano: 2023-03-20