Przetargi.pl
DOSTAWA WODY, SOKÓW I NAPOJÓW DO OBIEKTÓW SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O.

"SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Sportowa 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 731 65 00
  • Data zamieszczenia: 2016-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o.
    ul. Sportowa 8 8
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. 44 731 65 00
    REGON: 10068625300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WODY, SOKÓW I NAPOJÓW DO OBIEKTÓW SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody, soków i napojów do obiektów SOLPARK KLESZCZÓW Sp. z o.o. w Kleszczowie. 4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. 4.3. Przedmiot zamówienia określony w pkt. 4.1. obejmuje produkty wysokiej jakości, spełniające wymagania dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadające ważne terminy przydatności do spożycia, zapewniające bezpieczeństwo konsumenta, odpowiadające jakości handlowej określonej w obowiązujących przepisach o jakości handlowej i deklarowanej przez producenta w jego oznakowaniu. 4.4. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę w pudełkach / skrzynkach / zgrzewkach. Dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżającym jego wartość użytkową. Opakowania jednostkowe dla produktów muszą być, czyste, bez uszkodzeń mechanicznych i obcych zapachów. Opakowania jednostkowe dla produktów muszą zwierać nazwę i adres producenta, skład oraz datę przydatności do spożycia oraz inne elementy wymagane przepisami prawa. 4.5. Częstotliwość dostaw: Realizacja zamówienia następować będzie w dniach pracy obiektu (od poniedziałku do soboty z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), nie częściej niż 3 (trzy) razy w tygodniu do obiektu Zamawiającego, w godzinach uzgodnionych przez Zamawiającego z Wykonawcą w okresie czasowym od godziny 8.00 - 13.00. W przypadku stosunkowo małej ilości tygodniowej dostaw towaru - w zakresie planowanego terminu dostawy - Zamawiający może uwzględnić sugestię Wykonawcy. 4.6. Transport do siedziby Zamawiającego powinien być realizowany środkami transportu dostosowanymi do przewozu artykułów objętych zamówieniem zgodnie z obowiązującymi przepisami w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości. 4.7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania towarów do obiektów Zamawiającego transportem na własny koszt i ryzyko, biorąc pod uwagę specyfikę samego towaru (m.in. kruchość szklanych butelek). 4.8. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczonego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego (strefa magazynowa lub strefa przyjęcia towaru). 4.9. Wielkość poszczególnych dostaw Zamawiający będzie zgłaszał na podstawie pisemnego zamówienia wysłanego w formie elektronicznej na adres e-mail. W sytuacji, gdy skorzystanie ze skrzynki e-mailowej nie będzie możliwe z powodu usterek technicznych dopuszcza się porozumiewanie za pomocą telefonu bądź fax-u. Przy czym zaznaczamy, że Wykonawca jest zobowiązany do odesłania potwierdzenia otrzymania zamówienia na adres e-mail, z którego zamówienie zostało złożone w terminie nie później niż 6 godziny od momentu złożenia zamówienia ze wskazaniem planowanej daty dostawy (dzień oraz godzina). W sytuacji, gdy skorzystanie ze skrzynki e-mailowej nie będzie możliwe z powodu usterek technicznych dopuszcza się potwierdzenie przyjęcia zamówienia za pomocą telefonu bądź fax-u. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty zamówienia do godziny 15.30 przed dniem realizacji. Istnieje możliwość zmiany planowanego dnia dostawy z uwzględnieniem interesów Wykonawcy - a szczegóły ustalenia wówczas planowanego terminu dostawy zostały opisane we wzorze Umowy. 4.10. Termin realizacji zamówienia przez Wykonawcę nie może być dłuższy niż 2 (słownie: dwa) dni robocze od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego. 4.11. Zamówienie będzie realizowane do kwoty wskazanej przez Zamawiającego, na podstawie Kalkulacji cenowej, stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ w której wskazano asortyment stanowiący przedmiot zamówienia oraz ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę. Zamawiający będzie zamawiał asortyment będący przedmiotem zamówienia w ilościach wg potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że ogólna wartość zamówienia nie przekroczy kwoty wskazanej przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza także możliwość dokonania zakupu asortymentu spoza Kalkulacji cenowej, jeśli zaistnieje konieczność dokonania zakupu z uwagi na przyjazd gości oczekujących przygotowania niestandardowych - mało popularnych posiłków itp.; wartość dokonanych zakupów spoza Kalkulacji cenowej zostanie doliczona do wartości niniejszego zamówienia. Zamawiający będzie regulował należności tylko za faktycznie dokonane dostawy przedmiotu zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania niniejszej umowy wynikające z rodzaju diet klientów oraz ze zmiennej ilości klientów Zamawiającego uzależnionych od zakresu zarezerwowanych szkoleń, konferencji, eventów, sezonu, w związku z zakresem świadczonych usług i prowadzonej przez Zamawiającego działalności, z uwzględnieniem kwoty wskazanej przez Zamawiającego do której będzie realizowane zamówienie 4.12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany rodzaju asortymentu w czasie wykonywania umowy jeżeli produkt zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wycofany z produkcji - w tej sytuacji po uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca może zaproponować inny produkt równoważny nie gorszy jakościowo po cenach zaproponowanych dla produktu wycofanego. 4.13. W pozycjach dotyczących produktów wskazanych z nazwy handlowej Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (jak zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, tą sama gramaturę/pojemność co artykuły określone przez Zamawiającego. 4.14. W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował artykuł równoważny, ma obowiązek zaznaczyć ten fakt i produkt równoważny w formularzu Kalkulacji cenowej (złącznik nr 2 SIWZ kolumna III, wpisując asortyment równoważny). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego. Nie wskazanie produktów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 159800001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: MINIMUM LOGISTYCZNE
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solpark.bip.kleszczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach