Przetargi.pl
Dostawa wkładów drukujących dla DOW NFZ

Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 50-525 Wrocław, ul. Joannitów 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 7979317 , fax. (071) 7979318
  • Data zamieszczenia: 2013-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki
    ul. Joannitów 6 6
    50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 7979317, fax. (071) 7979318
    REGON: 01544738200022
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wkładów drukujących dla DOW NFZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów drukujących do drukarek laserowych oraz atramentowych, faksów, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz duplikatora cyfrowego zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 30192113-6 - wkłady drukujące. 3. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru od Zamawiającego, na własny koszt, zużytych wkładów drukujących systematycznie, minimum jeden raz w miesiącu i do 6 miesięcy od terminu zakończenia umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest unieszkodliwić zużyty wkład drukujący na własny koszt. 5. Zamawiający wymaga w ramach zamówienia dostarczenia fabrycznie nowych wkładów drukujących. 6. Nie dopuszcza się wkładów drukujących regenerowanych bądź powtórnie napełnianych. 7. Każdy wkład drukujący musi posiadać bezpieczne opakowanie w postaci kartonu, wkładki zabezpieczającej, aby przy transporcie nie uległ uszkodzeniu oraz (w miarę możliwości) posiadać folię zabezpieczającą/taśmę zabezpieczającą wkład przed przypadkowym wysypaniem materiału eksploatacyjnego. 8. Każdy wkład drukujący oraz jego opakowanie muszą zawierać informację (w postaci naklejki) do jakiego modelu, modeli urządzeń jest przeznaczony. 9. Podane w załączniku nazwy materiałów określają wymagany przez Zamawiającego standard i parametry techniczno-funkcjonalno-użytkowe zamawianych wkładów drukujących. 10. Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów równoważnych. a) przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości), do którego wytworzenia zastosowano nieużywane wcześniej części i komponenty, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest przeznaczony, o parametrach nie gorszych niż produkt zalecany przez producenta sprzętu w zakresie pojemności, wydajności i jakości, b) zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszyć warunków gwarancji urządzeń. 11. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu, które powstały w wyniku zastosowania zaoferowanych przez siebie wkładów drukujących. W razie awarii urządzenia powstałej na skutek wykorzystania wkładu równoważnego Wykonawca zapewni na własny koszt naprawę urządzenia we wskazanym przez Zamawiającego serwisie lub wymianę urządzenia na nowe w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia awarii Wykonawcy. 12. Realizacja zamówienia musi być oparta o wkłady drukujące w pełni komunikujące się z urządzeniem (drukarką, faksem, kopiarką, urządzeniem wielofunkcyjnym, duplikatorem cyfrowym), tzn. w przypadku kaset wyposażonych w układ elektroniczny (chip) powinna być możliwość odczytu na wyświetlaczu drukarki, bądź na wydruku strony testowej, aktualnej informacji o stanie zużycia tonera i pozostałej liczby możliwych kopii do sporządzenia z wykorzystaniem zainstalowanego wkładu eksploatacyjnego. 13. Wkłady drukujące muszą być oznaczone datą ważności (przydatności do zainstalowania w urządzeniu) udzieloną przez producenta (umieszczoną lub wytłoczoną na opakowaniu) lecz nie mniej niż 6 miesięcy od dnia dostarczenia towaru. 14. W okresie gwarancji Wykonawca na swój własny koszt zobowiązuje się do przyjęcia i wymiany wkładów drukujących odbiegających jakościowo od warunków technicznych wymaganych przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia. Jako reklamacje traktuje się: a) zabrudzenia wydruków, b) zadruki nieczytelne w części lub w całości arkusza, c) zanieczyszczenia urządzeń spowodowane podczas eksploatowania wkładu drukującego, d) częściowa lub całkowita niesprawność urządzenia będąca następstwem wadliwie działającego wkładu drukującego. 15. Na Wykonawcy ciąży obowiązek pokrycia wszelkich szkód powstałych w urządzeniach posiadanych przez Zamawiającego w wyniku dostarczonych wadliwych wkładów drukujących. 16. Podane ilości wkładów drukujących są wielkościami szacunkowymi i w rzeczywistości mogą ulec zmianie z zastrzeżeniem, że dokonane zmiany w tym zakresie nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy. 17. Zamawiający zastrzega, że nie wszystkie wkłady drukujące muszą być zakupione w pełnym zakresie ilościowym. 18. Ilość poszczególnych wkładów drukujących zależeć będzie od zapotrzebowań Zamawiającego. 19. W przypadku wystąpienia podmiotów trzecich z jakimkolwiek roszczeniem wobec Zamawiającego, dotyczącym przedmiotu umowy, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność i zobowiązany jest pokryć wszelkie koszty związane z tymże roszczeniem. 20. W przypadku wystąpienia podmiotów trzecich przeciwko Zamawiającemu z roszczeniami z tytułu praw patentowych lub autorskich w przedmiocie umowy, odpowiedzialność z tego tytułu ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach