Przetargi.pl
Dostawa wkładów barwiących, wkładów drukujących oraz akcesoriów komputerowych

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 15-005 Białystok, ul. Sienkiewicza 82
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 747 3800 , fax. 085 747 3861
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Sienkiewicza 82 82
    15-005 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 747 3800, fax. 085 747 3861
    REGON: 05086921300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wkładów barwiących, wkładów drukujących oraz akcesoriów komputerowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ A 1.Wkład drukujący do drukarki KYOCERA FS 1010 Czarny 32 szt. 2.Wkład drukujący do drukarki KYOCERA FS 6900 Czarny 16 szt. 3.Wkład drukujący do drukarki KYOCERA FS 6020 Czarny 20 szt. 4.Wkład drukujący do drukarki KYOCERA FS 1030 D Czarny 8 szt. 5.Wkład drukujący do drukarki HP DESKJET 3820 Czarny 24 szt. 6.Wkład drukujący do drukarki HP DESKJET 3820 Kolor 24 szt. 7.Wkład drukujący do drukarki HP DESKJET 1220 C Czarny 24 szt. 8.Wkład drukujący do drukarki HP DESKJET 1220 C Kolor 24 szt. 9.Wkład drukujący do drukarki HP DESKJET 1280 Czarny 36 szt. 10.Wkład drukujący do drukarki HP DESKJET 1280 Kolor 36 szt. 11.Wkład drukujący do drukarki HP DESKJET 5940 Czarny 48 szt. 12.Wkład drukujący do drukarki HP DESKJET 5940 Kolor 48 szt. 13.Wkład drukujący do drukarki HP DESKJET 460 Czarny 4 szt. 14.Wkład drukujący do drukarki HP DESKJET 460 Kolor 4 szt. 15.Wkład drukujący do drukarki LEXMARK C 780 Żółty 12 szt. 16.Wkład drukujący do drukarki LEXMARK C 780 Niebieski 12 szt. 17.Wkład drukujący do drukarki LEXMARK C 780 Czerwony 12 szt. 18.Wkład drukujący do drukarki LEXMARK C 780 Czarny 12 szt. CZĘŚĆ B 1.Wkład barwiący do KSERO SHARP AR 5015 czarny 8 szt. 2.Wkład barwiący do KSERO SHARP AR 5012 czarny 20 szt. 3.Wkład barwiący do KSERO SHARP AR 5316 czarny 8 szt. 4.Wkład barwiący do KSERO SHARP AR 5316 E czarny 4 szt. 5.Wkład barwiący do KSERO SHARP AR 5415 czarny 8 szt. 6.Wkład barwiący do KSERO SHARP AR 5625 czarny 4 szt. 7.Wkład barwiący do KSERO SHARP AR- M 276 czarny 4 szt. CZĘŚĆ C Akumulator do drukarki Deskjet 460 2 szt Kable USB - długość 2m 10 szt Klawiatura komputerowa w standardzie QWERTY - złącze USB- 10 szt. Listwa zasilająco filtrująca : typ gniazda wyjściowego: Euro, liczba gniazd wyjściowych: 5 szt., długość przewodu zasilającego: 5 m 15 szt. Mysz optyczna ze scrollem - złącze USB 10 szt. Pamięć typu flash - złącze USB, pojemność 4 GB 40op. Suche,bezpyłowe,papierowe chusteczki do czyszczenia sprzętu komputerowego w opakowaniach po 200 szt. 15 op. Środki czyszczące obudowy sprzętu komputerowego w opakowaniach o pojemności 300 ml. 20op. Środki do czyszczenia monitorów LCD w opakowaniach o pojemności 250 ml. 20op. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a)Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych oryginalnych, tj. wyprodukowanych przez producenta urządzeń, określonych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. b)Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie opakowane oraz fabrycznie nowe (m.in. nowe dysze, nowy tusz), nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdy pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony, tzw. zregenerowany. c)Wydajność materiałów eksploatacyjnych musi odpowiadać normie ISO/IEC 19752 w przypadku drukarek monochromatycznych drukarek laserowych, ISO/IEC 24711 w przypadku tuszy do drukarek atramentowych i ISO/IEC 19798 w przypadku tonerów do kolorowych drukarek laserowych, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy urządzenia, w którym będą one stosowane. d)Wykonawca oferujący inne, niż wskazane przez Zamawiającego artykuły eksploatacyjne (równoważne) zobowiązany jest do złożenia oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ). Przez równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność, jakość wydruku) w stosunku do produktu fabrycznie nowego, oryginalnego, wyprodukowanego przez producenta urządzenia. Jeśli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych artykułów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien wymienić te materiały eksploatacyjne na produkty spełniające wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny w terminie 2 dni od zgłoszenia zawiadomienia faxem, telefonicznie lub pocztą elektroniczną. e)W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych innych niż oryginalne, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy urządzenia w siedzibie Zamawiającego w terminie 2 dni od zgłoszenia uszkodzenia,a w przypadku konieczności naprawy specjalistycznej w terminie 5 dni od zgłoszenia oraz pokrycie kosztów tej naprawy i przejmie odpowiedzialność za straty, które Zamawiający poniesie (np. związane z utratą gwarancji). Wykonawca zobowiązany będzie również do pokrycia kosztów ekspertyzy w przypadku, gdy będzie z niej wynikać, iż awaria lub uszkodzenie urządzenia spowodowane zostały zastosowaniem dostarczonego równoważnika. W przypadku, gdy naprawa będzie niemożliwa Wykonawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu na nowy o tej samej jakości. f)W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, iż oferowane przez niego produkty równoważne spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego i dołączenia do ofert dokumentu potwierdzającego wydajność zgodnie z normą ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 19798 g)Minimalny okres gwarancji: za okres gwarancji (przydatności do zainstalowania w urządzeniu) uważa się datę ważności udzieloną przez producenta (tłoczoną na opakowaniu), lecz nie mniej niż 12 miesięcy od dnia dostarczenia towaru w przypadku wkładów barwiących i drukujących oraz nie mniej niż 24 miesiące od dnia dostarczenia towaru w przypadku akcesorii komputerowych. h)Produkty będą zamawiane sukcesywnie. i)Zamówienia będą dokonywane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. j)Realizacja ww. zamówień do dwóch dni od dnia złożenia zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2)Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 11 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 3)Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. 4)Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 5)Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku), b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik nr 5 do SIWZ) d)oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - prawo zamówień publicznych (Formularz ofertowy), e)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), f)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 2)Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (za zgodność z oryginałem) przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3)Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli: wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. jednolity z 2003r., Dz. U. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem (tajemnica przedsiębiorstwa), lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (art. 86 ust. 4 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach