Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
- Data zamieszczenia: 2019-03-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ul. Akademicka 13
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
REGON: 18960000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.up.lublin.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wkładów barwiących do drukarek, kopiarek i faksów, materiałów biurowych, naczyń i sztućców jednorazowych, materiałów z tworzyw sztucznych, druków różnych, taśm do drukarek, maszyn biurowych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 3 części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wkładów barwiących do drukarek, kopiarek i faksów, materiałów biurowych, naczyń i sztućców jednorazowych, materiałów z tworzyw sztucznych, druków różnych, taśm do drukarek, maszyn biurowych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 3 części: część 1 – dostawa wkładów barwiących do drukarek, kopiarek i faksów, zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz, część 2 – dostawa materiałów biurowych, naczyń i sztućców jednorazowych, materiałów z tworzyw sztucznych, druków różnych, taśm do drukarek, zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz, część 3 – dostawa maszyn biurowych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: - w części 1 – 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100), - w części 2 – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), - w części 3 – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. w Banku Pekao S.A. Oddział w Lublinie nr 69 1240 5497 1111 0000 5007 1353, z dopiskiem wadium w sprawie AZP/PNO/7/2019. 4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowym powinno zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert. 5. Dowód wniesienia wadium w jednej lub kilku formach określonych w pkt-cie 8.2 ppkt. 2-5 należy dołączyć do oferty w formie oryginału. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Wypełniony wykaz asortymentowy i ilościowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 i/lub 2 i/lub 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. 4. Dowód wniesienia wadium, zgodnie z rozdziałem 8 SIWZ. 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej. O której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych do budynku Sądu Rejonowego Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku
Dodano: 2023-10-26 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych do budynku Sądu Rejonowego Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku
Dodano: 2023-07-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie
Dodano: 2023-05-02 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2022-12-02 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2022-10-24 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych będących na stanie Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.
Dodano: 2021-01-11 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych będących na stanie Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.
Dodano: 2020-11-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Sądu Okręgowego w Zamościu, Sądu Rejonowego w Krasnymstawie oraz Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim.
Dodano: 2020-05-08 - Dostawa wkładów barwiących do drukarek, kopiarek i faksów, materiałów biurowych, naczyń i sztućców jednorazowych, materiałów z tworzyw sztucznych, druków różnych, taśm do drukarek, maszyn biurowych, etykiet dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 4 części.
Dodano: 2020-05-07 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faxów na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie i jej jednostek podległych.
Dodano: 2020-02-05