Przetargi.pl
Dostawa wkładów barwiących dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Głubczycach oraz Sądu Rejonowego w Oleśnie

Sąd Okręgowy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45064 Opole, Pl. Daszyńskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 480 775 418 100 , fax. 480 775 418 121
  • Data zamieszczenia: 2017-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Opolu
    Pl. Daszyńskiego 1
    45064 Opole, woj. opolskie
    tel. 480 775 418 100, fax. 480 775 418 121
    REGON: 32366000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wkładów barwiących dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Głubczycach oraz Sądu Rejonowego w Oleśnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów barwiących dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Głubczycach oraz Sądu Rejonowego w Oleśnie do urządzeń biurowych, których opis (nazwa oraz rodzaj urządzenia biurowego w którym wkład barwiący będzie wykorzystywany, symbol wkładu oznaczony przez producenta tego urządzenia, minimalną wydajność wkładu barwiącego) oraz ilości zostały wymienione w Formularzu cenowym oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do oferty. 2.Wkłady barwiące będące przedmiotem zamówienia muszą być produktami oryginalnymi, wyprodukowanymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego. Przez produkt oryginalny rozumie się taki produkt, co do którego udokumentowane jest, że został wyprodukowany przez podmiot, który jest wskazany jako producent danego wkładu barwiącego (np. poprzez zamieszczenie nazwy i/lub logo firmy na samym wkładzie drukującym i na jego opakowaniu) i który jest zapakowany w opakowanie w którym został po wyprodukowaniu umieszczony przez tegoż producenta. Opakowanie w chwili dostawy musi posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz naniesione przez producenta informacje dotyczące symbolu/numeru katalogowego pozwalające stwierdzić zgodność z zamówieniem, a także wskazanie terminu przydatności do użycia. 3.Wkłady barwiące będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać wymagane na podstawie odrębnych przepisów prawa świadectwa dopuszczalności do stosowania na terenie Polski. 4.Wkłady barwiące będące przedmiotem zamówienia nie mogą pochodzić z regeneracji. Wszystkie wyszczególnione w Formularzu cenowym oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do oferty wkłady barwiące oraz ich elementy w tym obudowy, bębny światłoczułe, wałki, listwy, koła zębate, złącza, elementy elektroniczne i inne, winny być wyrobami oryginalnymi, fabrycznie nowymi, nieużywanymi i nie mogą pochodzić z odzysku. 5.Wkłady barwiące będące przedmiotem zamówienia muszą być dostosowane do urządzeń biurowych, w których mają być wykorzystywane. 6.Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty o parametrach równoważnych tj. dostarczenia wkładów barwiących innych niż pochodzące od lub zalecane przez producentów urządzeń biurowych, do których są przeznaczone, Wykonawca zobowiązany jest do: a)zapewnienia, że dostarczony wkład barwiący jest w pełni kompatybilny z urządzeniem biurowym, w który ma być wykorzystywany i nie powoduje utraty jakości druku ani żadnej funkcjonalności urządzenia (w tym m. in. prawidłowego wskazania poziomu zużycia, drukowania na każdym rodzaju nośnika dopuszczalnego przez producenta urządzenia drukującego) w porównaniu do wkładu barwiącego pochodzącego od producenta tego urządzenia; b)zapewnienia, że dostarczony wkład barwiący posiada parametry (pojemność, wydajność, jakość wydruku) takie same lub lepsze w stosunku do wkładu barwiącego fabrycznie nowego pochodzącego od producenta urządzenia biurowego, do którego jest przeznaczony. Parametry środka barwiącego, ziarnistość i temperatura topnienia tonera, czas schnięcia tuszu muszą być takie same jak do wkładów barwiących oferowanych przez producenta urządzenia z tolerancją dopuszczalną przez tegoż producenta, gwarantującą prawidłowe działanie urządzenia biurowego; c)wykazania spełnienia przez dostarczone wkłady barwiące wydajności zgodnie z Normami: ISO/IEC 19752:2004 w przypadku wkładów barwiących (kaset z tonerem) do monochromatycznych drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek; ISO/IEC 19798:1007 w przypadku wkładów barwiących (kaset z tonerem) do kolorowych drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek przy wykorzystaniu stron testowych ISO/IEC według Normy ISO/IEC 24712:2007; ISO/IEC 24711:2007 w przypadku wkładów barwiących (kaset z tuszem) do kolorowych drukarek atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek; ISO/IEC 24712:2007 w przypadku wkładów barwiących do kolorowych urządzeń biurowych; Za wyjątkiem taśm i rolek wymienionych w pozycjach 61, 62, 63, 64, 65, 78 Formularza cenowego oferty stanowiącego Załącznik Nr 1 do oferty. d)zapewnienia, że stosowanie dostarczonego wkładu barwiącego nie narusza warunków gwarancji urządzenia biurowego, do którego jest zamówiony i nie powoduje wcześniejszego zużycia się podzespołów tego urządzenia; e)wykazania spełnienia przez dostarczone wkłady barwiące parametrów minimalnych podawanych przez producentów urządzeń biurowych w których mają być wykorzystywane; f)poniesienia kosztów ekspertyzy biegłego rzeczoznawcy wymaganej do jednorazowego określenia przyczyny uszkodzenia, nieprawidłowego działania lub przedwczesnego zużycia się urządzenia lub jego podzespołu; g)poniesienia kosztów naprawy urządzenia biurowego (lub jego podzespołu np. bębna, developera) uszkodzonego lub zużytego przedwcześnie w wyniku stosowania dostarczonego wkładu barwiącego, a jeżeli naprawa jest niemożliwa to również kosztów zakupu nowego urządzenia biurowego. Naprawa taka odbywać się musi na warunkach (np. czas realizacji, dostarczenie sprzętu zastępczego, wymiana) nie gorszych niż obowiązujących w przypadku uszkodzenia, które nie jest wynikiem stosowania wkładów barwiących dostarczonych przez Wykonawcę; h)poniesienia kosztów konserwacji/czyszczenia urządzenia zabrudzonego w wyniku stosowania dostarczonego wkładu barwiącego (zalanie tuszem, wysypanie się tonera); i)poniesienia kosztów naprawy lub konserwacji, jeżeli gwarant urządzenia odmówi bezpłatnego ich wykonania z powodu użytkowania wkładów barwiących dostarczonych przez Wykonawcę; j)poniesienia kosztów wymienionych w Rozdziale III ust. 3.5 lit. f, g, h, i SIWZ, jeżeli powstały one w wyniku zlecenia czynności na zewnątrz przez Zamawiającego wskutek niezachowania przez Wykonawcę terminów określonych w umowie. 7.Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru i utylizacji, zgodnie z obowiązującym prawem, zużytych lub wadliwych wkładów barwiących będących przedmiotem zamówienia. Ustala się termin odbioru na 7 dni od zgłoszenia przesłanego pisemnie lub pocztą elektroniczną przez Zamawiającego. Zgłoszenia będą składane po zebraniu nie mniej niż 10 szt. wkładów barwiących lub po upływie 3 miesięcy od ostatniego przekazania. Za odbiór zużytych wkładów barwiących Wykonawca wystawi Zamawiającemu potwierdzenie odbioru zgodnie z obowiązującymi przepisami o odpadach. 8.Określone w Formularzu cenowym oferty stanowiącym Załącznik Nr 1 do oferty ilości zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia (jednak nie mniej niż 50% całego przedmiotu zamówienia) z zachowaniem cen jednostkowych i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 9.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę wkładów barwiących na własny koszt (w tym wniesienie do wskazanego pomieszczeń Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Głubczycach, Sądu Rejonowego w Oleśnie), własnym staraniem i na własne ryzyko, a także dokonanie protokolarnego przekazania danej dostawy w terminie do … dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Składanie zamówień odbywać się będzie w dni robocze (pn-pt) w godz.: 7:30 – 15:30 pisemnie lub pocztą elektroniczną pod nr/adres wskazany przez Wykonawcę. 10.Warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 11.Warunki gwarancji oraz reklamacji określono w § 4 Projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XIV ust. 1 SIWZ. Wysokość wadium wynosi: 10 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach