Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 11-500 Giżycko, ul. Obwodowa 3
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 428 52 21 , fax. 0-87 428 52 21
- Data zamieszczenia: 2010-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Obwodowa 3 3
11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-87 428 52 21, fax. 0-87 428 52 21
REGON: 51089112200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsplek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa windy z napędem hydraulicznym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i montaż windy z napędem hydraulicznym dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich w budynku Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ 11-500 Giżycko, ul. Obwodowa 3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej, 5) akceptują warunki umowy oraz pozostałe warunki wymienione w siwz. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów według formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, - zestawienie parametrów granicznych - załącznik nr 2, - wykaz osób realizujących zamówienie- załącznik nr 4, - koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówienie; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - polisa lub inny dokument ubezpieczenia ( na wartość min 300.000 złotych) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej i aktualne zaświadczenia z izby inżynierów, - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech latach licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej jednej usługi związanej z wykonaniem projektu urządzeń dźwigowych w obiektach użyteczności publicznej oraz co najmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej budowy i montażu urządzeń dźwigowych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - akceptacja warunków umowy oraz pozostałych warunków wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsplek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa Środowiskowego Domu Samopomocy w ramach standaryzacji i planów rozwojowych ŚDS w Szczepkowie Borowym - Dostawa z montażem dźwigów kuchennych oraz platformy hydraulicznej wewnątrz budynku oraz usługi comiesięcznej konserwacji.
Dodano: 2015-10-21 - Dostawa i montaż dźwigu osobowego
Dodano: 2015-10-08 - Budowa Środowiskowego Domu Samopomocy w ramach standaryzacji i planów rozwojowych ŚDS w Szczepkowie Borowym - Dostawa z montażem dźwigów kuchennych oraz platformy hydraulicznej wewnątrz budynku.
Dodano: 2015-10-07 - Wymiana windy szpitalnej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku przy ul. Szpitalnej 2
Dodano: 2015-06-26 - Dostawa i montaż dźwigu osobowego elektrycznego linowego oraz demontaż obecnego.
Dodano: 2014-10-20 - Dostawa,wraz z demontażem starej windy i montażem oraz uruchomieniem nowej windy szpitalnej wraz z wykonaniem wszelkich z tym związanych robót instalacyjno-budowlanych.
Dodano: 2014-04-30 - Dobudowa zewnętrznego szybu windy do budynku IV Liceum Ogólnokształcącego
Dodano: 2014-03-10 - Dostawa i montaż dźwigu osobowego platformowego, przystosowanego dla osób niepełnosprawnych w budynku administracyjnym w Biskupcu
Dodano: 2013-10-23 - Budowa windy osobowej w budynku ośrodka zdrowia w Suszu
Dodano: 2013-10-22 - Przetarg nieograniczony na dostawę i wymianę dwóch dźwigów osobowych zainstalowanych w budynku E-F SP ZOZ MSW z W-MCO w Olsztynie. NZP-54/10/13
Dodano: 2013-10-02