Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-950 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3234500,3234580 , fax. 052 3234504,3234574
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
ul. Fordońska 6 6
85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3234500,3234580, fax. 052 3234504,3234574
REGON: 01751157500036 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących w ilości 6 sztuk dla 6 podległych Rejonów GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących w ilości 6 sztuk dla 6 podległych Rejonów GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki formalne udziału w postępowaniu: 1.1. W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Pzp). 1.2. Wymagania określone w pkt 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie właściwych dokumentów i oświadczeń, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych, określonych powyżej, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 2. Na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (dokumenty przedmiotowe): 2.1. Deklaracja zgodności CE dla oferowanych urządzeń, potwierdzająca, że oferowane urządzenie jest dopuszczone do obrotu w polskich warunkach zasilania (220-240 V, 50/60 Hz), 2.2. Certyfikat Energy Star lub dokument równoważny potwierdzający spełnianie tej normy przez oferowane urządzenia zgodnie z rozporządzeniem z dnia 17.12. 2007 r. Rady UE w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych. 2.3. Oświadczenie Wykonawcy, że serwis urządzeń będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bydgoszcz.gddkia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń drukujących, urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów komputerowych dla Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy
Dodano: 2015-04-21 - Dostawa urządzeń drukujących, urządzenia wielofunkcyjnego, skanera, części oraz akcesoriów komputerowych
Dodano: 2013-10-28 - Dostawa kopiarek
Dodano: 2013-10-01 - Dostawa kserokopiarki
Dodano: 2012-11-14 - DOSTAWA KSEROKOPIARKI
Dodano: 2011-11-17 - Dostawa kserokopiarek
Dodano: 2011-11-14 - DOSTAWA KSEROKOPIAREK CYFROWYCH FORMATU A - 3
Dodano: 2010-12-01 - Zakup i dostawa dwóch kserokopiarek cyfrowych z funkcja skanera i drukarki sieciowej oraz dwóch sieciowych drukarek laserowych mono
Dodano: 2010-10-29 - Dostawa sprzętu projekcyjnego, kopiującego i fotograficznego
Dodano: 2010-02-26 - Dostawa sprzętu biurowego, w tym - kopiarek laserowych, projektora wideo oraz ekranu projekcyjnego
Dodano: 2009-11-24