Przetargi.pl
Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących w ilości 6 sztuk dla 6 podległych Rejonów GDDKiA Oddział w Bydgoszczy

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-950 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3234500,3234580 , fax. 052 3234504,3234574
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
    ul. Fordońska 6 6
    85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3234500,3234580, fax. 052 3234504,3234574
    REGON: 01751157500036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących w ilości 6 sztuk dla 6 podległych Rejonów GDDKiA Oddział w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących w ilości 6 sztuk dla 6 podległych Rejonów GDDKiA Oddział w Bydgoszczy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki formalne udziału w postępowaniu: 1.1. W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Pzp). 1.2. Wymagania określone w pkt 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie właściwych dokumentów i oświadczeń, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych, określonych powyżej, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 2. Na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (dokumenty przedmiotowe): 2.1. Deklaracja zgodności CE dla oferowanych urządzeń, potwierdzająca, że oferowane urządzenie jest dopuszczone do obrotu w polskich warunkach zasilania (220-240 V, 50/60 Hz), 2.2. Certyfikat Energy Star lub dokument równoważny potwierdzający spełnianie tej normy przez oferowane urządzenia zgodnie z rozporządzeniem z dnia 17.12. 2007 r. Rady UE w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych. 2.3. Oświadczenie Wykonawcy, że serwis urządzeń będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bydgoszcz.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach