Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne ogłasza przetarg
- Adres: 85-950 Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 3
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3497320 , fax. 052 3497322
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne
ul. Jagiellońska 3 3
85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3497320, fax. 052 3497322
REGON: 00051423600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.uw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu biurowego, w tym - kopiarek laserowych, projektora wideo oraz ekranu projekcyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego, w tym - kopiarek laserowych, projektora wideo oraz ekranu projekcyjnego na potrzeby Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji technicznej, stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ jako załączniki Nr 2a i 2b. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawijący wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu udział wezmą Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 tejże ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - złożone na druku Załącznika Nr 3 do SIWZ. 2. Dokument upoważniający do występowania w obrocie prawnym - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał tego dokumentu, z wyjątkiem dowodu przelewu należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego, ul. Jagiellońska 3 - Kasa Urzędu). 5. Pełnomocnictwo - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty, określone w pkt. od 1 do 3 muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie. Wykonawcy występujący wspólnie, w przypadku wybrania ich oferty, przed podpisaniem umowy przedkładają również umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.uw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń drukujących, urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów komputerowych dla Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy
Dodano: 2015-04-21 - Dostawa urządzeń drukujących, urządzenia wielofunkcyjnego, skanera, części oraz akcesoriów komputerowych
Dodano: 2013-10-28 - Dostawa kopiarek
Dodano: 2013-10-01 - Dostawa kserokopiarki
Dodano: 2012-11-14 - DOSTAWA KSEROKOPIARKI
Dodano: 2011-11-17 - Dostawa kserokopiarek
Dodano: 2011-11-14 - DOSTAWA KSEROKOPIAREK CYFROWYCH FORMATU A - 3
Dodano: 2010-12-01 - Zakup i dostawa dwóch kserokopiarek cyfrowych z funkcja skanera i drukarki sieciowej oraz dwóch sieciowych drukarek laserowych mono
Dodano: 2010-10-29 - Dostawa sprzętu projekcyjnego, kopiującego i fotograficznego
Dodano: 2010-02-26 - Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących w ilości 6 sztuk dla 6 podległych Rejonów GDDKiA Oddział w Bydgoszczy
Dodano: 2009-11-20