Zespół Szkół Nr 2 ogłasza przetarg
- Adres: 09-300 Żuromin, ul. Wiatraczna 16
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-23 657 32 25 , fax. 0-23 657 32 24
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 2
ul. Wiatraczna 16 16
09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
tel. 0-23 657 32 25, fax. 0-23 657 32 24
REGON: 13095489400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Oświatowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa węgla kamiennego (typu groszek) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla kamiennego (typu groszek) w ilości 200 ton Parametry węgla kamiennego (typu groszek); - wartość opałowa - nie mniej ni ż 25 000 Kj - zawartość siarki - do 1% - zawartość popiołu - do 11% - wilgotność - do 9,5 % - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/. Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 3. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 4. Zaparafowany projekt umowy - zał. nr 4 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs2-zuromin.neostrada.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- NA DOSTAWY WĘGLA KAMIENNEGO W ASORTYMENCIE MIAŁ II A typ. 31.2
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywna dostawa 600 ton miału węglowego o wartości opałowej powyżej 24000 kj/kg do loco kotłowni Zamawiającego w Glinojecku
Dodano: 2016-07-21 - Sukcesywna dostawa paliw dla eksploatowanych przez zamawiającego kotłowni w okresie sezonu grzewczego 2016/2017
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa węgla w ilości do 100 ton dla podległych placówek oświatowych i komunalnych na terenie gminy Mrozy w okresie od października 2016 roku do 15 października 2017 roku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa 380 ton węgla kamiennego (orzech II) wraz z usługą transportu i rozładunku dla indywidualnych odbiorców - podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, zamieszkałych na terenie miasta Pruszkowa
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa węgla kostki na potrzeby Zespołu Szkół w Nurze
Dodano: 2016-01-22 - Dostawa węgla kamiennego w sortymencie Miał.I,II.
Dodano: 2016-01-12 - Dostawa miału węgla kamiennego
Dodano: 2015-12-23 - Sukcesywna dostawa miału węglowego o wartości opałowej powyżej 24000 kJ/kg do loco kotłowni Zamawiającego w Glinojecku
Dodano: 2015-12-17 - Sukcesywna dostawa węgla kamiennego GROSZEK 5-31,5 mm o wartości opałowej powyżej 25000 kj/kg do loco kotłowni Osiedlowej Zamawiającego w Glinojecku
Dodano: 2015-12-16