Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 27-300 Lipsko, ul. 1-go Maja 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3780048 , fax. 048 3780048
- Data zamieszczenia: 2009-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
ul. 1-go Maja 2 2
27-300 Lipsko, woj. mazowieckie
tel. 048 3780048, fax. 048 3780048
REGON: 00052767000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa węgla kamiennego groszek dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lipsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa węgla kamiennego energetycznego groszek dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lipsku w sezonie grzewczym 2009/2010 w ilości ogólnej 510 ton. Opał będący przedmiotem zamówienia zostanie wykorzystany w kotłowniach zlokalizowanych na terenie miasta Lipska i powinien mieć następujące wymagania szczegółowe: -wartość opałowa 28÷30 MJ/kg -zawartość siarki do 0,6 % -zawartość popiołu 7÷9% Węgiel musi się nadawać do spalania w kotłach tradycyjnych z rusztem stałym ( nie koksujący). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 12000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a) Prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, co potwierdzą złożeniem odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. b) Nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, co potwierdzą złożeniem oświadczenia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a) Wykazali wykonanie przynajmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, co zostanie potwierdzone w oparciu o wypełnienie druku /Doświadczenie zawodowe/ oraz złożone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b) Dysponowali potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia (przynajmniej 1 samochód samowyładowczy) co zostanie potwierdzone w oparciu o wypełnienie druku /Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu/. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy złożyli stosowne oświadczenie. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy złożyli stosowne oświadczenie. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełni.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. oświadczenie dostawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 3. wykaz (przynajmniej 1) zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania oraz wartości dostaw wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (minimum 1 pojazd samowyładowczy) oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu - jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował. 5. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipsko.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- NA DOSTAWY WĘGLA KAMIENNEGO W ASORTYMENCIE MIAŁ II A typ. 31.2
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywna dostawa 600 ton miału węglowego o wartości opałowej powyżej 24000 kj/kg do loco kotłowni Zamawiającego w Glinojecku
Dodano: 2016-07-21 - Sukcesywna dostawa paliw dla eksploatowanych przez zamawiającego kotłowni w okresie sezonu grzewczego 2016/2017
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa węgla w ilości do 100 ton dla podległych placówek oświatowych i komunalnych na terenie gminy Mrozy w okresie od października 2016 roku do 15 października 2017 roku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa 380 ton węgla kamiennego (orzech II) wraz z usługą transportu i rozładunku dla indywidualnych odbiorców - podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, zamieszkałych na terenie miasta Pruszkowa
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa węgla kostki na potrzeby Zespołu Szkół w Nurze
Dodano: 2016-01-22 - Dostawa węgla kamiennego w sortymencie Miał.I,II.
Dodano: 2016-01-12 - Dostawa miału węgla kamiennego
Dodano: 2015-12-23 - Sukcesywna dostawa miału węglowego o wartości opałowej powyżej 24000 kJ/kg do loco kotłowni Zamawiającego w Glinojecku
Dodano: 2015-12-17 - Sukcesywna dostawa węgla kamiennego GROSZEK 5-31,5 mm o wartości opałowej powyżej 25000 kj/kg do loco kotłowni Osiedlowej Zamawiającego w Glinojecku
Dodano: 2015-12-16