Szkoła Podstawowa w Dubeninkach ogłasza przetarg
- Adres: 19-504 Dubeninki, ul. Szkolna 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 6158154 , fax. 087 6158153
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Dubeninkach
ul. Szkolna 1 1
19-504 Dubeninki, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 6158154, fax. 087 6158153
REGON: 00064952200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubeninki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa węgla kamiennego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa węgla kamiennego (kostka) w łącznej ilości 120 ton w roku 2010 do kotłowni Szkoły Podstawowej w Dubeninkach. Wymagane parametry węgla kamiennego: gat. I, wartość opałowa: 27000 - 30000 KJ/kg., zawartość siarki: 0,3% - 0,5%, zawartość popiołu: 3% - 6%, wilgotność: 10 - 12% w/w parametry dotyczące węgla należy potwierdzić aktualnym atestem. Dostawa towaru odbywać się będzie każdorazowo na podstawie telefonicznego zamówienia przez Zamawiającego. Wielkość umowy w okresie trwania umowy może ulec zmianie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest przewidziane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają aktualny wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ustawy PZP). 2. Ocena spełniania powyższych warunków (spełnia/ nie spełnia) będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, o których mowa w pkt. VII SIWZ. 3. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu, zaś oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych na Załączniku Nr 3 do specyfikacji; w wypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, złoży wraz z Załącznikiem Nr 3, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3. Aktualne świadectwo jakości dostarczonego węgla,(wystawione nie później niż na 1 m-c przed odbyciem się przetargu, 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej złożenia nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 1 niniejszego wykazu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dubeninki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SAP.221-8.2016 Zakup oraz dostawa węgla kamiennego miał II A klasy 22/12/08
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywne dostawy węgla i koksu na potrzeby KWP w Olsztynie i jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego
Dodano: 2016-07-14 - Sukcesywna dostawa miału węglowego na potrzeby Zespołu Szkół Nr 1 w Białej Piskiej w sezonie grzewczym 2016/2017
Dodano: 2016-07-12 - Sukcesywna dostawa miału węglowego na potrzeby Zespołu Szkół Nr 1 w Białej Piskiej w sezonie grzewczym 2016/2017
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa wegla kamiennego
Dodano: 2016-04-13 - Dostawy węgla kamiennego sortymentu niesort i miał
Dodano: 2016-03-15 - Dostawa węgla kamiennego niesort na sezon grzewczy 2016/2017
Dodano: 2016-03-02 - Zakup węgla i oleju opalowego
Dodano: 2015-12-14 - Dostawę wraz z transportem węgla eko groszek do kotłowni Zespołu Szkół Technicznych w Olecku..
Dodano: 2015-10-23 - Dostawy miału węglowego do kotłowni Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Węgorzewie
Dodano: 2015-10-02