Przetargi.pl
Dostawa węgla grubego dla Zakładu Usług Komunalnych w Siennie

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 27-350 Sienno, ul. Lipska 18
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 37 86 069 , fax. 0-48 37 86 069
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Lipska 18 18
    27-350 Sienno, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 37 86 069, fax. 0-48 37 86 069
    REGON: 67081124800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa węgla grubego dla Zakładu Usług Komunalnych w Siennie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa węgla grubego, kamiennego dla kotłowni będących w zarządzie Zakładu Usług Komunalnych w Siennie z dostawą we wskazane miejsce wg harmonogramu stanowiącego załącznik do SIWZ wraz z rozładunkiem w łącznej ilości 200 ton. Szczegółowy termin i miejsce dostawy będą uzgadniane telefonicznie przez zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem. Węgiel musi posiadać następujące parametry. -Kaloryczność 28 - 31tys. kJ/kg - Zawartość popiołu od 3% do 5% - Zawartość siarki od 0,4% do 0,6% Zamówienie będzie realizowane w okresie od 01.01.2010 do 31.12.2010.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki art. 22 ust. 1 a także warunki określone w SIWZ. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, a wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów powinno wynikać jednoznacznie że w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mogą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu została zawarta w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sienno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach