Przetargi.pl
Dostawa węgla ,eko- groszku w sezonie grzewczym 2010/11 dla Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych w Książu Wielkim.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 32-210 Książ Wielki, ul. Warszawka 17
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3838002 , fax. 041 3838002
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Warszawka 17 17
    32-210 Książ Wielki, woj. małopolskie
    tel. 041 3838002, fax. 041 3838002
    REGON: 00054322600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.pl/bip/ksiaz+wielki
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa węgla ,eko- groszku w sezonie grzewczym 2010/11 dla Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych w Książu Wielkim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawę eko - groszku w sezonie grzewczym 2010/11 dla Urzędu Gminy w Książu Wielkim ilości 30 ton. 2. Węgla dla jednostek organizacyjnych 150 ton 3. Zamówienie obejmuje: Dostawę eko-groszku do budynku Urzędu Gminy w Książu Wielkim w ilości 30 ton oraz do budynków komunalnych węgiel orzech w ilości 150 ton o następujących parametrach: dla węgla: a. wartość opałowa: min 28 000 kJ/kg b. zawartość popiołu: max 5 % c. zawartość siarki: max 0,6 % dla eko - groszku: d. wartość opałowa: min 26 000 kJ/kg e. zawartość popiołu: max 5 % f. zawartość siarki: max 0,6 %
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 243118005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1.000 zł , słownie: jeden tysiąc złotych 0/100. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1.1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: KBS o/Książ Wielki 58 8591 0007 0180 0000 0013 0012 z adnotacją /wadium na: /Dostawa węgla ,eko- groszku , w sezonie grzewczym 2010/11 dla Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych w Książu Wielkim./ 1.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 1.3. w gwarancjach bankowych, 1.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych 1.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej 2. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 3. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 4. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 2. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 5 zamówień, 3. dysponują osobami lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do wykonania zamówienia, a/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: b/ posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę do wysokości nie mniejszej niż cena oferty danego Wykonawcy, 4. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2/ Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych 3/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4/ Oświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 5/ Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w określonym terminie. 6/ Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o akceptacji terminu związania z ofertą. 7/ Oświadczenie o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/ksiaz+wielki
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach