Przetargi.pl
Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco w roku 2010 ( typu PN-S-96025 - nawierzchnie sfaltowe)

Tarnowski Zarząd Dróg Miejskich w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Bernardyńska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (014) 6214303, 6219105 , fax. (014) 6219105
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tarnowski Zarząd Dróg Miejskich w Tarnowie
    ul. Bernardyńska 24 24
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. (014) 6214303, 6219105, fax. (014) 6219105
    REGON: 85028359200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tzdm.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco w roku 2010 ( typu PN-S-96025 - nawierzchnie sfaltowe)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco (typu PN-S-96025 - nawierzchnie asfaltowe ) w ilości ok. 1500 ton stosowanej do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Tarnowa. Remonty cząstkowe polegające na naprawie pojedynczych uszkodzeń - łat o powierzchni od 2 m2 do 5 m2. Wskazane ilości dostaw wyliczone zostały orientacyjnie do planowanych robót drogowych realizowanych przez Zamawiającego w roku 2010. 2)Mieszanka mineralno-asfaltowa dostarczana będzie przez wykonawcę własnym transportem samochodami o ładowności 5 - 8 ton z wytwórni mas bitumicznych sukcesywnie w ciągu 24 godzin od czasu złożenia zamówienia ( telefonicznego lub pisemnego) przez Zamawiającego na plac budowy, którym są ulice na trenie miasta Tarnowa i wbudowana przez Wykonawstwo własne Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu przygotowania ubytków nawierzchni do asfaltowania, z uwagi na bezpieczeństwo ruchu w okresie prowadzonych robót drogowych. 3) Jednorazowe zapotrzebowanie na dostawę mieszanki w sezonie letnim w czasie nasilenia robót, może wynosić ok. 30 ton dziennie, a w sezonie wiosennym i jesiennym w ilości ok. 10 ton dziennie tj. 2 - 4 transportów dziennie, jednorazowo w ilości od 5 -8 ton. 4) Sposób rozliczenia : forma bezgotówkowa, rozliczenie za wykonane zamówienie realizowane będzie na podstawie faktur VAT wystawianych każdorazowo przez Wykonawcę po odbiorze wbudowanej mieszanki mineralno-asfaltowej przez mistrza robót drogowych lub Kierownika Wykonawstwa Zamawiającego wraz z oryginalnym dokumentem WZ. Termin płatności przelewem na konto Wykonawcy do 21 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty wystawienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441136207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 zł ( słownie: dziewięć tysiące złotych) w terminie wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia 2) posiadania wiedzy i doświadczenia a.Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat (liczy się data zakończenia dostawy) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 2 dostawy mieszanki mineralno-asfaltowej na goraco w ilości 1 000 ton. Przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami poświadczającymi, że dostawy zostały wykonane należycie - np. referencje, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane.. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu - zasobach innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) z dokumentów musi wynikać, że te podmioty zrealizowały należycie zamówienie jak wyżej. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych (będących w trakcie realizacji) dokumenty muszą potwierdzać, że dostawa jak wyżej wykonywana jest należycie przez Wykonawcę lub inne podmioty, przy czy wymaga się, aby w ramach realizowanego zamówienia wykonana została co najmniej dostawa w ilości nie mniejszej niż 1000 ton. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000 zł. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu 6. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentów i oświadczeń Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku, o którym mowa wyżej skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków. 1). W celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca przedkłada następujące oświadczenia i dokumenty: - oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy . - wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat (liczy się data zakończenia dostaw), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu zamówienia, ich wartości, zamawiających oraz daty i miejsca wykonania zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - np. referencje, opinie zamawiających. - Opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy Wykonawca przedkłada następujące oświadczenia i dokumenty: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy . -aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w celu wykazania podstaw do wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Osoby fizyczne składają oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.TZDM.tarnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach