Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Sucha
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 483 314 163 , fax. 483 314 183
- Data zamieszczenia: 2020-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
ul. Sucha 13
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 483 314 163, fax. 483 314 183
REGON: 67017298900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.radom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu teleinformatycznego dla WORD w Radomiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla WORD w Radomiu systemu teleinformatycznego w rozumieniu art. 3 pkt 3 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020r. poz. 346 z późń.zm.) o właściwościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, zintegrowanego z systemem teleinformatycznym, o którym mowa w art.16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2020 r. poz 1268 z późn. zm.) z wykorzystaniem infrastruktury technicznej będącej w dyspozycji Zamawiającego określonej w załączniku nr 2 do umowy, wraz z udzieleniem ograniczonej czasowo i terytorialnie licencji na korzystanie z oprogramowania w nim zawartego na polach eksploatacji określonych w §8 wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ, wraz z jego wdrożeniem, instalacją, konfiguracją i utrzymaniem w okresie obowiązywania umowy oraz usługami określonymi w systemie teleinformatycznym. System teleinformatyczny obsługiwał będzie Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Radomiu: - ul. Sucha13, 26-600 Radom oraz Miejsce Egzaminowania przy ul. J. Radomskiego 1 Delegatury: - 26-900 Kozienice ul. Warszawska 25, - 26-700 Zwoleń ul. Wojska Polskiego 78 - 05-600 Grójec, ul. Sportowa 16 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć na formularzu oferty za pośrednictwem formularza wypełnionego bezpośrednio na platformie Marketplanet OnePlace. Oferta w celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.oświadczenie Wykonawcy, składane w oparciu o art. 25a, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy PZP i spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2.oświadczenie dla podmiotu trzeciego na zdolnościach lub sytuacji którego polega Wykonawca (art. 22a ustawy PZP), składanego w oparciu o art. 25a ust 3 pkt 1) ustawy PZP, iż nie podlega wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy PZP - w zakresie tożsamym jak dla Wykonawcy i spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ - w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 3. Zamawiający nie wymaga składania oświadczenia wg załącznika nr 1 do SIWZ dla podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia, Wykonawca ujawnia jedynie w formularzu ofertowym dostępnym na platformie zakupowej: https://wordradom.ezamawiajacy.pl/ część zamówienia której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i wskazuje firmy podwykonawców. Pozostałe oświadczenia i dokumenty jakie muszą być dołączone do oferty: 4.jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 5. dokument potwierdzający zasady reprezentacji wykonawcy o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy Wykonawca wskazał w ofercie. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać Wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski; 6.w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz dane mocodawcy (Wykonawcy) i pełnomocnika w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 7. w przypadku oferty składanej przez Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej. 8.w przypadku zastrzeżenia części oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy Wykonawca winien załączyć do oferty stosowne wyjaśnienia mające wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 9. oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO sporządzony według załącznika nr 3 do SIWZ. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VI ust. 5 SIWZ. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe informacje dotyczące postępowania zawarte są w SIWZ i załącznikach udostępnionej na stronie https://wordradom.ezamawiajacy.pl/
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup subskrypcji licencji dla Systemu Wideokonferencyjnego wraz z integracją w środowisku teleinformatycznym statystyki publicznej
Dodano: 2024-05-17 - Zakup subskrypcji, serwisu pogwarancyjnego i serwisu oprogramowania wraz ze wsparciem merytorycznym dla systemu FUDO PAM Enterprise
Dodano: 2024-05-16 - Subskrypcja wsparcia technicznego producenta do dwóch urządzeń Barracuda F400 posiadanych przez Urząd do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2024-05-09 - Przedłużenie subskrypcji oraz dostawa licencji oprogramowania programistycznego
Dodano: 2024-05-07 - Dostawa wsparcia dla oprogramowania
Dodano: 2024-05-07 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Dodano: 2024-05-06 - Dostawa licencji baz danych
Dodano: 2024-04-30 - Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
Dodano: 2024-04-24 - 214/IH/TP/2/2024_Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Dodano: 2024-04-24 - „Dostawa subskrypcji pakietu „Microsoft 365” lub rozwiązania równoważnego na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. wraz z usługami towarzyszącymi”
Dodano: 2024-04-17