Przetargi.pl
Budowa żłobka przy ul. Batalionów Chłopskich

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 620 471
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 620 471
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.radom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa żłobka przy ul. Batalionów Chłopskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa żłobka przy ul. Batalionów Chłopskich w Radomiu wraz z zagospodarowaniem terenu. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Kompleksowa budowa nowego budynku, dwukondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, wykonanego w technologii tradycyjnej: - powierzchnia zabudowy – ok. 1.072,63 m2, - powierzchnia użytkowa obiektu – ok. 1710,30 m2, - kubatura obiektu – ok. 7.000,00 m3. 2) Kompleksowe wykonanie wszystkich instalacji wewnętrznych wraz z koniecznymi przyłączami zewnętrznymi (przyłącza ciepłowniczego c.o., wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz instalacji elektrycznej), w tym instalacji fotowoltaicznej z paneli zamontowanych na dachu budynku. 3) Rozbiórka istniejącego na działce budynku przedszkolnego filii PSP 2 placu zabaw, wiaty śmietnikowej, części ogrodzenia działki, utwardzeń terenu, w tym parkingu, dróg wewnętrznych oraz chodników, wycinki drzew objętych pozwoleniem na wycinkę, utylizacja materiałów z rozbiórki, zgodną z aktualnymi przepisami w tym zakresie. Koszty utylizacji materiałów z rozbiórki należy ująć w cenie wykonania zamówienia. Materiały z rozbiórki Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i uwzględni w cenie oferty. 4) Demontaż węzła ciepłowniczego z przekazaniem materiałów z demontażu do jego właściciela, tj. Radomskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej RADPEC S.A., z transportem na wskazane miejsce składowania w Radomiu. 5) Niwelacja terenu (z ewentualną wymianą gruntów nasypowych i nienośnych) do rzędnych wysokościowych oraz stopnia zagęszczenia podłoża wymaganych projektem, wykonanie uzupełnień podłoża, podkładów po rozbiórce istniejącego obiektu, w tym części podpiwniczonej, z właściwym zagęszczeniem podłoża, z dowozem materiału na wykonanie właściwych podkładów pod budynkiem, drogami i chodnikami. Wykonanie badań stopnia zagęszczenia wykonanych podkładów i zasypek z przedstawieniem udokumentowanych wyników dla Inspektora nadzoru oraz umieszczeniem w dokumentacji budowy. 6) Usunięcie części istniejących drzew oraz krzewów, urządzenie terenów zielonych zgodnie z projektem zieleni, w tym nowych nasadzeń drzew, krzewów oraz wykonaniem trawników. 7) Wykonanie placu zabaw dla dzieci z nawierzchnią poliuretanową. Zamawiający dopuszcza: - tolerancję wymiarową urządzeń zabawowych ± 10% względem wymiarów określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej (dotyczy parametrów elementów konstrukcyjnych oraz – z zastrzeżeniem, zachowania odpowiednich stref bezpieczeństwa- wymiarów zewnętrznych danego urządzenia), - zastosowanie urządzeń równoważnych z zachowaniem funkcji danego urządzenia i wymogu jego zgodności z aktualną normą. Kolorystyka urządzeń zabawowych w uzgodnieniu z Zamawiającym. 8) Wykonanie zjazdu z drogi publicznej, parkingu z 28 miejscami postojowymi, dróg wewnętrznych, w tym pożarowej, chodników i utwardzeń terenu z kostki betonowej z odpowiednim ukształtowaniem spadków i odwodnieniem kanalizacyjnym. 9) Wykonanie nowego ogrodzenia działki na odcinakach C-G’, I-P oznaczonych na rys. PZT - OGRODZENIE, tj. z wyłączeniem części ogrodzenia bezpośrednio przy posesjach zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, które w ramach zamówienia należy oczyścić i pomalować. Montaż dwóch bram wjazdowych (dwuskrzydłowej i przesuwnej) oraz dwóch furtek wejściowych. Wykonanie ogrodzenia placu zabaw (I-II, II-III, III-IV, IV-I) z montażem dwóch furtek oraz ogrodzenia wewnętrznego na odcinkach R-S, T-U, W-Y z kolejnymi dwoma furtkami. 10) Wykonanie oświetlenia terenu. UWAGA I: 1) Zamawiający informuje, że Wykonawca może rozpocząć roboty rozbiórkowe istniejącego budynku przedszkola, na terenie którego zlokalizowana jest budowa rzeczowego żłobka, nie wcześniej niż od lipca 2021 r. tj. po zakończeniu trwającego roku szkolnego. Obecnie budynek jest użytkowany na przedszkole. Zamawiający nie wyklucza możliwości wcześniejszego rozpoczęcia robót dot. istniejącego obiektu, jeżeli wystąpią okoliczności wcześniejszego opuszczenia obiektu przez Przedszkole, o czym Zamawiający poinformuje niezwłocznie Wykonawcę. 2) Drewno z wycinki drzew Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i uwzględni w cenie oferty. 3) Wykonawca przed rozpoczęciem robót rozbiórki budynku przedszkola może realizować urządzenie placu budowy, wycinki drzew i krzewów i inne roboty przygotowawcze, niekolidujące i zachowujące pełne zasady bezpieczeństwa dla użytkowników Przedszkola. UWAGA II: Zakresem zamówienia nie jest objęte wyposażenie ruchome, za wyjątkiem wyposażenia uwzględnionego w przedmiarach robót. UWAGA III: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). UWAGA IV: Zamawiający informuje, iż finansowanie przedmiotowej inwestycji odbywać się będzie w latach 2021 – 2022 oraz że limit finansowy wynagrodzenia Wykonawcy na rok 2021 nie przekracza kwoty 2.000.000 złotych brutto. Limit może ulec zwiększeniu w związku z procedurą pozyskania środków zewnętrznych na sfinansowanie przedmiotu umowy lub dokonaniem zmian w budżecie Gminy Miasta Radomia w zakresie środków własnych. Ewentualna zmiana limitu finansowego nastąpi w trybie oświadczenia złożonego Wykonawcy przez Zamawiającego i nie stanowi zmiany umowy. W przypadku jeżeli zakres zrealizowanych prac wykroczy poza limit wynagrodzenia dla danego roku, Wykonawca złoży fakturę dot. takich prac w miesiącu styczniu roku następnego. UWAGA V: W opinii Zamawiającego dla robót dot. zieleni należy zastosować podatek VAT w wysokości 8%, a dla pozostałej części zamówienia w wys. 23%. Zamawiający przypomina równocześnie, iż zgodnie z przepisami prawa ustalenie właściwej stawki podatku pozostaje po stronie Wykonawcy, a wskazane wyżej wysokości stawek, mają jedynie charakter pomocniczy. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania; 2) sporządzenie planu ewakuacyjnego p.poż. wraz z wyposażeniem obiektu w wynikające z w/w planu oznakowanie dróg ewakuacyjnych oraz niezbędny sprzęt gaśniczy, 3) wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej o wymiarach min. 60 x 80 cm, z trwałych materiałów (stali nierdzewnej, blachy lub pleksi, napisy kolorowe na białym tle), ostateczna treść zapisu na tablicy podlega uzgodnieniu z Zamawiającym, 4) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: a) związanych z realizacją robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji; b) projektem organizacji ruchu i zajęciem pasa drogowego, c) innych – niezbędnych przy realizacji zadania. 4) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; 5) uporządkowanie terenu po budowie, 6) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej całego kompleksu obiektów; 7) uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty rozbiórkowe, roboty konstrukcyjne, roboty murarskie, roboty dekarskie, roboty malarskie oraz roboty dot. instalacji sanitarnych i elektrycznych a także roboty wykończeniowe i zagospodarowanie terenu, były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 100.000,00 (słownie: sto tysięcy 00/100) złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach