Przetargi.pl
Dostawa, wdrożenie i nadzór nad wdrożeniem zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI), wraz z dostawą sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i bazy danych dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie wspierającego pracę wszystkich działów Zamawiającego

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Rawicka 41
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7254233 w. 20 , fax. 062 7228000
  • Data zamieszczenia: 2011-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie
    ul. Rawicka 41 41
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7254233 w. 20, fax. 062 7228000
    REGON: 25046865000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, wdrożenie i nadzór nad wdrożeniem zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI), wraz z dostawą sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i bazy danych dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie wspierającego pracę wszystkich działów Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymagania funkcjonalne dotyczące ZSI 1Przedmiot zamówienia 1)Udzielenie bezterminowej licencji na moduły wchodzące w skład ZSI - wyszczególnione w punkcie 2 niniejszego załącznika do SIWZ, 2)Dostawa bezterminowej licencji na system operacyjny dla serwera, 3)Dostawa licencji (na procesor) na relacyjną bazę danych na okres nie krótszy niż 2 lata, o parametrach nie gorszych niż określone w ust.2 pkt.16 niniejszego załącznika do SIWZ, 4)Instalacja modułów ZSI wymienionych w punkcie 2 niniejszego załącznika do SIWZ, 5)Instalacja oprogramowania systemowego i bazodanowego do obsługi ZSI, 6)Konfiguracja ZSI na serwerze i stacjach roboczych, 7)Dostosowanie (parametryzacja) modułów ZSI do potrzeb Zamawiającego określonych w ust.2 niniejszego załącznika do SIWZ, 8)Konwersja danych z programów dotychczas użytkowanych przez Zamawiającego do ZSI, 9)Dostawa serwera bazy danych o parametrach nie gorszych niż określone w ust.2 pkt.17 niniejszego załącznika do SIWZ, zapewniających prawidłowe funkcjonowanie ZSI (bez odczuwalnych opóźnień) 10)Dostawa szafy serwerowej rack 19 o wysokości 42U i głębokości dostosowanej do dostarczanego serwera z przełożeniem posiadanego wyposażenia do nowej szafy oraz montażem serwera. Szafa powinna być wyposażona w co najmniej: 4 wentylatory, 2 przepusty na kable (góra i dół), 3 półki (w tym na klawiaturę oraz monitor), 1 półkę wzmacnianą na UPS, 1 listwę zasilającą oraz posiadać drzwi przednie przeszklone zabezpieczone zamkiem, boki metalowe, demontowalne zabezpieczone zamkiem. 11)Szkolenie użytkowników oraz administratora ZSI, 12)Dostawa instrukcji użytkownika i administratora w wersji elektronicznej i papierowej w języku polskim, pozwalającej Zamawiającemu na samodzielne uczenie się obsługi programu. Instrukcja w wersji papierowej powinna być dostarczona w co najmniej 4 egzemplarzach, natomiast instrukcja dla administratora w w co najmniej 1 egzemplarzu. 13)Opieka powdrożeniowa dotycząca wymaganej funkcjonalności w zakresie wymienionych modułów ZSI przez okres co najmniej 48 miesięcy. Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność ZSI poprzez usuwanie ewentualnych nieprawidłowości w oprogramowaniu, dostarczenie nowych wersji oprogramowania z adaptacją do przepisów obowiązującego prawa oraz wprowadzenie zmian do dokumentacji wynikających ze zmiany przepisów prawnych. 14)Serwis gwarancyjny w zakresie funkcjonowania serwera powinien obejmować okres co najmniej 36 miesięcy od daty zakupu serwera (protokół odbioru), 15)Świadczenie wsparcia użytkownikom systemu do przetworzenia pierwszych 2 miesięcy po wdrożeniu każdego modułu funkcjonującego w ramach ZSI. Specyfikacja modułów ZSI i serwera bazy danych: Funkcjonalność ogólna, Księgowość i Finanse,Biuro Obsługi klienta,Sprzedaż usług dostarczania wody i odprowadzenia ścieków, z gospodarką wodomierzową i systemem inkasenckim, Wywóz nieczystości stałych i płynnych, Gospodarka Mieszkaniowa - obsługa lokali mieszkalnych i użytkowych, Remont zasobów, Obsługa zleceń,Pozostała sprzedaż, Magazyn, Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, Kadry z ewidencją czasu pracy, Płace, Zarządzanie Obiegiem Dokumentów i Informacji, Zestawienie analityczne dla Zarządu i Rady Nadzorczej, Dodatki mieszkaniowe, Targowisko,Relacyjna baza danych ORACLE lub równoważna, Serwer bazy danych. Wymagane cechy systemu:1)Nie dopuszcza się rozwiązań, w których występuje wymiana danych w postaci plików pomiędzy różnymi bazami danych różnych producentów oprogramowania użytkowego. 2)Zamawiający dopuszcza możliwość, że dana funkcjonalność będzie dostępna z innego poziomu systemu (innego modułu). 3)Zamawiający dopuszcza możliwość innego nazewnictwa proponowanych modułów. Załącznik A do siwz stanowi szczegółowy przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722600005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium celem zabezpieczenia oferty przez cały czas związania ofertą w wysokości 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu; 2)w poręczeniach bankowych, lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)w gwarancjach bankowych; 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: nr konta bankowego BZ WBK S.A. O Krotoszyn 35 1090 1157 0000 0000 1501 5155 z adnotacją Wadium - Dostawa , wdrożenie i nadzór nad wdrożeniem Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) wraz z dostawą sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i bazy danych. 4.Za wadium złożone w terminie zostanie uznane obciążenie wpłatą konta Zamawiającego w terminie do 30.08.2011 r. do godz. 10:00. 5.W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej dokument stanowiący formę wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6.Poręczenia, gwarancje lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta poręczyciela. 7.Brak wniesienia wadium skutkuje wykluczeniem wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy pzp, 9.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszt opieki powdrożeniowej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.krotoszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach