Przetargi.pl
Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych oraz modernizacja strony WWW Gminy Ryki w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

GMINA RYKI ogłasza przetarg

  • Adres: 08-500 Ryki, ul. Karola Wojtyły 29
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818657110 , fax. 818657111
  • Data zamieszczenia: 2022-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA RYKI
    ul. Karola Wojtyły 29
    08-500 Ryki, woj. lubelskie
    tel. 818657110, fax. 818657111
    REGON: 431020121
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ryki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych oraz modernizacja strony WWW Gminy Ryki w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych oraz modernizacja strony WWW Gminy Ryki zgodnie z warunkami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.Część 1. Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych obejmuje:• dostawę i wdrożenie portalu mieszkańca (system do zdalnej obsługi mieszkańca),• integrację systemów eksploatowanych przez urząd z systemem do zdalnej obsługi mieszkańca,• szkolenia w zakresie obsługi portalu mieszkańca.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych oraz modernizacja strony WWW Gminy Ryki zgodnie z warunkami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.Część 2. Modernizacja strony WWW gminy – obejmuje modernizację strony WWW gminy do standardu WCAG 2.1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniu1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:a) Dla części 1 zamówienia:-wykonał co najmniej dwa zamówienia, każde obejmujące: dostawę i wdrożenie portalu udostępnionego w sieci Internet prezentującego stan zobowiązań wraz z mechanizmem płatności elektronicznych zintegrowanego z dziedzinowym systemem podatkowym i księgowym oraz platformą ePUAP,b) Dla części 2 zamówienia:-wykonał co najmniej dwa zamówienia, każde obejmujące modernizację strony internetowej do standardu WCAG 2.1 lub zaprojektowanie i wykonanie strony internetowej zgodnej ze standardem WCAG 2.1.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:a) W zakresie części 1 zamówienia:- co najmniej jedną osobą na stanowisku Kierownika Projektu – posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie w kierowaniu projektami wdrażania systemów informatycznych, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert kierowała wykonaniem co najmniej dwóch projektów informatycznych (od rozpoczęcia do zakończenia wdrożenia systemów informatycznych) obejmujących dostawę i wdrożenie portalu udostępnionego w sieci Internet prezentującego stan zobowiązań wraz z mechanizmem płatności elektronicznych zintegrowanego z dziedzinowym systemem podatkowym i księgowym oraz platformą ePUAP, pełniąc funkcję kierownika lub równoważną (tj. osoba kierowała pracą zespołu projektowego i była odpowiedzialna za prawidłowość wykonania projektu);- co najmniej dwiema osobami na stanowisku specjalisty ds. wdrożeń systemów informatycznych posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych każda z osób, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała prace wdrożeniowe w co najmniej dwóch projektach informatycznych obejmujących modernizację lub wdrożenie zintegrowanego systemu dziedzinowego obsługującego co najmniej obszar podatków lokalnych oraz księgowości i finansów.UWAGA:1) Wykonawca powinien w wykazie usług wyraźnie określić wartość oraz zakres usług (w tym czy zamówienie obejmowało dostawę i wdrożenie portalu udostępnionego w sieci Internet prezentującego stan zobowiązań wraz z mechanizmem płatności elektronicznych zintegrowanego z dziedzinowym systemem podatkowym i księgowym oraz platformą ePUAP – w zakresie części 1 zamówienia oraz czy obejmowało modernizację strony internetowej do standardu WCAG 2.1 lub zaprojektowanie i wykonanie strony internetowej zgodnej ze standardem WCAG 2.1 – w zakresie części 2 zamówienia), aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć więcej niż jedną ofertę częściową (na dwie części zamówienia) to może, w celu wykazania zdolności technicznych i zawodowych, wskazać to samo zadanie na większą liczbę części zamówienia, jeżeli potwierdza/ją one spełnianie warunków na wszystkie części w ramach, których zostaną wykazane.3) W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie w zakresie części 1, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy jeden z Wykonawców wykaże się realizacją dwóch wymaganych zamówień jednego rodzaju. Zamawiający nie dopuszcza sumowania zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. warunek nie zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykażą, że zrealizowali w sumie dwa zamówienia, ale żaden z nich nie zrealizował samodzielnie dwóch zamówień jednego rodzaju wymaganych przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach