Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, Popiełuszki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (34)3664337 , fax. (34)3664337
- Data zamieszczenia: 2018-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie
Popiełuszki 4/6
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. (34)3664337, fax. (34)3664337
REGON: 150309847 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzd.czest.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, wdrożenie i instalację urządzeń wielofunkcyjnych do budynku MZDIT przy ul. Legionów 52 w Częstochowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa, wdrożenie i instalacja urządzeń wielofunkcyjnych do budynku MZDiT przy ul. Legionów 52 w Częstochowie (jakiekolwiek nazwy własne użyte w specyfikacji są tylko przykładami pożądanej przez Zamawiającego konfiguracji produktów, które spełniają wymogi Zamawiającego i będą kompatybilne z użytkowanym sprzętem oraz oprogramowaniem w Miejskim Zarządzie Dróg i Transportu w Częstochowie. Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu i oprogramowania równoważnego, jednakże zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia testów kompatybilności z istniejącym sprzętem oraz oprogramowaniem. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego. Składając ofertę na produkt równoważny Wykonawca będzie zobowiązany wskazać nazwę sprzętu (typ, producenta), który oferuje oraz przedstawić w ofercie dokładny opis techniczny oferowanych zamienników, podając ich parametry techniczne. Fabrycznie nowe, nieużywane, równoważne lub o parametrach nie gorszych urządzenie wielofunkcyjne Konica Minolta bizhub C258 wraz z trzema kompletami tonerów oraz pojemnikiem na zużyty toner do każdego z urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznej, a maksymalnej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia. Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: w tym postępowaniu Zamawiający nie znajduje czynności w zakresie realizacji zmówienia polegającym na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: I. posiadają aktualną Autoryzację wydaną przez bezpośredniego importera lub przedstawiciela na Polskę oferowanych urządzeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy-Pzp: 1. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Załącznik nr 3. Inne wymagane dokumenty: 1. DRUK OFERTA - Druk oferta należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 6. 2. ZAŁĄCZNIK do DRUKU OFERTA - Załącznik do druku oferta należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 7. 3. PEŁNOMOCNICTWO DLA OSOBY/OSÓB PODPISUJĄCEJ OFERTĘ Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, jeżeli nie figurują one w odpisie z właściwego rejestru - przedstawiciel Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i złożone wraz z ofertą w dniu składania ofert. 4. PEŁNOMOCNICTWO z art.23 ust.2 ustawy-Pzp. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art.23 ust.2 Prawa Zamówień Publicznych. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i złożone wraz z ofertą w dniu składania ofert. 5. SPECYFIKACJA - URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE Stanowi załącznik nr 8 do siwz. 6. WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE PROTOKOŁU ORAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO PROTOKOŁU Załącznik nr 9. Do wykorzystania w razie wglądu do dokumentacji przetargowej (nie należy załączać do oferty). 7. KLAUZULA INFORMACYJNA - RODO Należy wypełnić, podpisać przez osobę (osoby) uprawnione i w oryginale złożyć wraz z ofertą w dniu składania ofert. Załącznik nr 4. 8. WZÓR UMOWY Stanowi załącznik do siwz (nie należy załączać do oferty)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Najem urządzeń drukujących i kserujących
Dodano: 2023-02-09 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2021-01-28 - Zakup i dostawa drukarek laserowych wraz z systemem montażowym na potrzeby SWDPRM oraz zakup i dostawa przetwornic samochodowych, dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach”.
Dodano: 2021-01-27 - Dostawa drukarek
Dodano: 2020-12-29 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-12-18 - Zakup i dostawa drukarek laserowych wraz z systemem montażowym na potrzeby SWDPRM oraz zakup i dostawa przetwornic samochodowych, dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
Dodano: 2020-11-24 - Zakup i dostawa drukarek laserowych wraz z homologowanymi uchwytami samochodowymi na potrzeby SWDPRM oraz zakup i dostawa przetwornic samochodowych, dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Dodano: 2020-10-13 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-09-28 - Najem drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-09-23 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-08-17