Przetargi.pl
Dostawa warzyw, owoców oraz ziemniaków konsumpcyjnych

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina ogłasza przetarg

  • Adres: 35-055 Rzeszów, ul. Szopena 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8666 096 , fax. 017 8666 097
  • Data zamieszczenia: 2012-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina
    ul. Szopena 2 2
    35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8666 096, fax. 017 8666 097
    REGON: 69072411400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa warzyw, owoców oraz ziemniaków konsumpcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa warzyw, owoców oraz ziemniaków konsumpcyjnych, wyszczególnionych w Częściach dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie, a w tym: Część nr 1 - warzywa i owoce; Część nr 2 - ziemniaki konsumpcyjne. 2. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załącznikach nr 1 - Formularzach cenowo - ofertowych będących integralną częścią SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w: a)Części nr 1 do 2: do 30 czerwca 2013r., w ilościach dokładnie wyszczególnionych w Formularzach cenowo - ofertowych, będących integralną częścią SIWZ. 4. Pozostałe wymagania zamawiającego: a)dostawa masy towarowej na koszt i ryzyko wykonawcy do magazynu żywnościowego szpitala w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 12:00. b)realizacja zamówienia w formie pisemne - fax lub telefonicznie w ciągu 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Dział Zaopatrzenia. c)dostarczony towar musi posiadać opis (metkę): nazwę asortymentu, wagę lub pojemność. d)przedmioty zamówienia muszą być dostarczone w atestowanych opakowaniach jednorazowych lub zwrotnych spełniających wymagania sanitarno-epidemiologiczne. e)w przypadku złej jakości dostarczonego przedmiotu zamówienia lub niezgodnego z zamówieniem Zamawiający odmawia przyjęcia, a Wykonawca wymienia go w ciągu 4 godzin na wolny od wad czyli na produkt pełnowartościowy. f)do każdej dostawy Wykonawca dołącza dokument potwierdzający ilość, wagę, rodzaj, cenę towaru będącego przedmiotem dostawy - oraz fakturę VAT. g)jakość i waga dostarczanych artykułów sprawdzana będzie każdorazowo przy odbiorze towaru w magazynie Zamawiającego. 5.Szacunkowa wartość tego zamówienia tj. dostawa warzyw, owoców oraz ziemniaków konsumpcyjnych, wynosi: 150 211,00 zł netto. Łączna wartość szacunkowa przedmiotów zamówienia - artykułów żywnościowych, planowana do udzielenia w 2012 roku przekracza 200 000 euro i wynosi 1 422 487,40 zł netto. Jest to zamówienie udzielane w częściach. Wartość tego zamówienia jest mniejsza niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 80 000 euro dla dostaw i wynosi 37 369,64 euro. Ponadto wartość tej części zamówienia wynosi nie więcej niż 20% wartości zamówienia tj.10,56 %. W związku z powyższym, Zamawiający korzysta z przysługującej mu regulacji w art. 6a Pzp i stosuje przepisy właściwe dla wartości tej części zamówienia tj. przetarg nieograniczony o wartości poniżej 200 000 euro. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert: alternatywnych i równoważnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w tym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach