Akademicki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-556 Wrocław, ul. Borowska 213
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 733 11 45, 50 , fax. 071 733 11 49
- Data zamieszczenia: 2011-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademicki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
ul. Borowska 213 213
50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 733 11 45, 50, fax. 071 733 11 49
REGON: 00028901200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.aszk.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa warzyw, jabłek i kiszonek dla Działu Żywienia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa warzyw, jabłek i kiszonek dla Działu Żywienia- 5 zadań ( pakietów) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032210006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium dla całości zamówienia w kwocie 2 730,00 zł słownie: dwa tysiące siedemset trzydzieści 00/100 zł L.P. Numer pakietu Wartość wadium 1. Pakiet nr 1 1 100,00 2. Pakiet nr 2 460,00 3. Pakiet nr 3 160,00 4. Pakiet nr 4 830,00 5. Pakiet nr 5 180,00 6. Razem 2 730,00
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aszk.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej przy ul. Waryńskiego 38 w Kowarach w okresie od 01.02.2016 r. do 31.01.2017 r.
Dodano: 2016-01-19 - Dostawa żywności do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 23 we Wrocławiu z podziałem na zadania - liczba zadań 10
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa warzyw
Dodano: 2015-10-12 - Dostawa warzyw i owoców oraz ziemniaków dla potrzeb kuchni Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy.
Dodano: 2015-07-01 - Dostawa żywności do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 23 we Wrocławiu z podziałem na zadania - liczba zadań 10
Dodano: 2014-11-27 - Dostawa żywności do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 23 we Wrocławiu z podziałem na zadania - liczba zadań 10
Dodano: 2014-11-13 - Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę warzyw i owoców dla Działu Stołówek Studenckich Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2014-11-06 - Dostawa artykułów spożywczych do Punktu Żywienia Szpitali/ Sanatoriów w Uzdrowisku Szczawno- Jedlina S.A. (warzywa pakowane próżniowo). Nr zamówienia publicznego:ZP/16/2014.
Dodano: 2014-10-31 - Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówek w jednostkach organizacyjnych Gminy Milicz
Dodano: 2014-08-08 - Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówek w jednostkach organizacyjnych Gminy Milicz
Dodano: 2013-12-06