Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówek w jednostkach organizacyjnych Gminy Milicz

Gmina Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3804317 , fax. 71 3841119
  • Data zamieszczenia: 2013-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
    ul. Trzebnicka 2 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3804317, fax. 71 3841119
    REGON: 00052861700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówek w jednostkach organizacyjnych Gminy Milicz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów żywnościowych na potrzeby stołówek w jednostkach organizacyjnych Gminy Milicz. Szczegółowy opis artykułów żywnościowych zawiera część szczegółowa formularza oferty (Załącznik Nr 1A do Specyfikacji). Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące Części: Część I - PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE; Część II - OWOCE I WARZYWA; Część III - NABIAŁ I ARTYKUŁY MLECZARSKIE; Część IV- JAJA KURZE; Część V- MROŻONKI Część VI - RYBY; Część VII - MIĘSO, WĘDLINY; Część VIII - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE. Część IX - DRÓB. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.2. Dostawa artykułów żywnościowych (w ramach Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX) będzie realizowana sukcesywnie, w zależności od potrzeb jednostek, transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby każdej z niżej wymienionych jednostek organizacyjnych. Jednostki organizacyjne składają zamówienia w formie telefonicznej, faksowej lub elektronicznej, z określeniem zapotrzebowania na produkty i ich ilości (określone w Części I, II, III, IV, V, VI, VII, IX przedmiotowego zamówienia) w dniu poprzedzającym realizację dostaw artykułów żywnościowych do godz. 10:00. Zamówienia, o których mowa w zdaniu poprzednim, winny zostać złożone przez upoważnionego do kontaktów z Wykonawcą pracownika danej jednostki organizacyjnej. Wykonawca obowiązany jest wystawić odrębne faktury VAT dla każdego z podmiotów składających zamówienie. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb odpowiednio: - Część I - PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE - dostawa codzienna wg zamówienia w dniu poprzedzającym od poniedziałku do piątku, nie później niż do godz. 7.00. - Część II - OWOCE I WARZYWA - nie częściej niż dwa razy w tygodniu wg zamówienia w dniu poprzedzającym od poniedziałku do piątku nie później niż do godz. 7:00. - Część III - NABIAŁ I ARTYKUŁY MLECZARSKIE - dostawa codzienna wg zamówienia w dniu poprzedzającym od poniedziałku do piątku, nie później niż do godz. 7.00 - Część IV- JAJA KURZE - nie częściej raz w tygodniu wg zamówienia w dniu poprzedzającym od poniedziałku do piątku nie później niż do godz. 12:00. - Część V - MROŻONKI - - nie częściej niż dwa razy w miesiącu wg zamówienia w dniu poprzedzającym od poniedziałku do piątku, nie później niż do godz. 12:00. - Część VI RYBY - nie częściej niż dwa razy w miesiącu wg zamówienia w dniu poprzedzającym od poniedziałku do piątku, nie później niż do godz. 12:00. - Część VII - MIĘSO, WĘDLINY - dostawa codzienna (lub wg potrzeb danej jednostki organizacyjnej) zamówienia w dniu poprzedzającym od poniedziałku do piątku, nie później niż do godz. 7:00; - Część VIII - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE - nie częściej niż dwa razy w tygodniu wg zamówienia w dniu poprzedzającym od poniedziałku do piątku nie później niż do godz. 12:00 - Część IX - DRÓB - dostawa codzienna (lub wg potrzeb danej jednostki organizacyjnej) zamówienia w dniu poprzedzającym od poniedziałku do piątku, nie później niż do godz. 7:00. 3. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone przed upływem połowy okresu pozostałego do ostatniego dnia przydatności do spożycia. Dostawca zobowiązany jest również dostarczyć Zamawiającemu przy każdej dostawie dokument stwierdzający pochodzenie każdego artykułu spożywczego t. j. producenta (hodowcę), daty ważności, nr partii (z wyłączeniem artykułów spożywczych, na których jest już określony producent, data ważności i nr partii). Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych przez Zamawiającego opakowaniach. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych niż wymagane niniejszą Specyfikacją. W przypadku niektórych artykułów wymienionych w zał. nr 1A do formularza ofertowego - w Części VIII - artykuły spożywcze, wymaga się produktów bez konserwantów. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagająca załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nieodpłatnie pojemniki do przechowywania dostarczonego towaru, przy każdorazowej jego dostawie do siedziby jednostek organizacyjnych, na okres do następnej dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej lub większej ilości towaru niż określona w ofercie. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru. Wykonawca w tym samym dniu dostarcza na własny koszt partię towaru, którego jakość lub ilość w ramach reklamacji została zakwestionowana przez przedstawiciela danej jednostki organizacyjnej. 4. Wykaz jednostek organizacyjnych: A) Przedszkole Samorządowe w Miliczu; ul. Grunwaldzka 1, 56-300 Milicz; - NIP: 916-13-13-298 - REGON: 932681228 B) Szkoła Podstawowa im. Juliusza Słowackiego, ul. Szkolna 6; 56-300 Milicz; - NIP: 916-13-13-306 - REGON: 001181831 C) Szkoła Podstawowa we Wziąchowie Wielkim, Wziąchowo Wielkie 47, 56-300 Milicz; - NIP: 916 - 13 - 13 - 281 - REGON: 001181854 D) Szkoła Podstawowa nr 2 i Szkoła Muzyczna I Stopnia, ul. Kopernika 18, 56-300 Milicz;- NIP: 916-12-51-031 - REGON: 000704362
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: - na Część I: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; - na Część II w wysokości: 800,00 zł, słownie: osiemset złotych 00/100; - na Część III w wysokości: 500,00 zł, słownie: pięćset złotych 00/100 ; - na Część IV: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; - na Część V: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; - na Część VI: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; - na Część VII w wysokości: 800,00 zł, słownie: osiemset złotych 00/100. - na Część VIII w wysokości: 500,00 zł, słownie: pięćset złotych 00/100. - na Część IX w wysokości: 400,00 zł, słownie: czterysta złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach