Zespół Placówek Młodzieżowych "BURSA" ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Hallera 37
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6435543 , fax. 056 6435540
- Data zamieszczenia: 2009-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Placówek Młodzieżowych "BURSA"
ul. Hallera 37 37
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6435543, fax. 056 6435540
REGON: 87171604300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bursa.grudziadz.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Placówka Oświatowa Samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa warzyw i ziemniaków . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Warzywa i ziemniaki i podobne produkty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Oświadczenia wymagane przez Zamawiającego: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, b) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę), c) oświadczenie (lub aktualne zaświadczenia, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 2. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bursa.grudziadz.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Miejskich w Golubiu - Dobrzyniu - owoce
Dodano: 2015-12-14 - Realizacja imiennych talonów na artykuły żywnościowe pierwszej potrzeby i podstawowe środki czystości (higieniczno-sanitarne) dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2016 r. do dnia 31 grudnia 2016 r
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa przetworów owocowo- warzywnych, CPV- 15300000-1
Dodano: 2015-08-27 - Realizacja imiennych talonów na artykuły żywnościowe i środki czystości (higieniczno-sanitarne) pierwszej potrzeby dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2015 r. do dnia 31 grudnia 2015 r.
Dodano: 2014-12-05 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół w Lubiewie, ul. Wojska Polskiego 16
Dodano: 2014-12-03 - Dostawa przetworów owocowo - warzywnych dla potrzeb PUC S. A. - CPV 15300000-1
Dodano: 2014-08-08 - Dostawy różnych artykułów spożywczych do przedszkoli publicznych, żłobka, szkół podstawowych i gimnazjów z terenu gminy Świecie
Dodano: 2014-07-15 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2014-01-09 - Realizacja imiennych talonów na artykuły spożywcze i chemiczne dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2014 r. do dnia 31 grudnia 2014 r
Dodano: 2013-12-09 - Dostawy owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu
Dodano: 2013-11-26