Zespół Szkół w Lubiewie ogłasza przetarg
- Adres: 89-526 Lubiewo, ul. Wojska Polskiego 16
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 33 493 77 , fax. 52 33 493 77
- Data zamieszczenia: 2014-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Lubiewie
ul. Wojska Polskiego 16 16
89-526 Lubiewo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 33 493 77, fax. 52 33 493 77
REGON: 09320213900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zslubiewo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zespół szkół - jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół w Lubiewie, ul. Wojska Polskiego 16 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół w Lubiewie, ul. Wojska Polskiego 16, a szczegółowo wg załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji, tj. formularza ofertowego, w którym określono: nazwy towarów, jednostki miary, szczegółowy opis towaru oraz prognozowane zapotrzebowanie ilościowe w okresie realizacji zamówienia. Dostarczane artykuły muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującym prawem sanitarnym, każde opakowanie musi zawierać co najmniej następujące dane: - nazwę produktu i rodzaj, - wykaz składników, - termin przydatności do spożycia, - masę netto, - warunki przechowywania, - nazwę i adres producenta. Oferowane artykuły muszą być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) jak i odżywczych oraz posiadać maksymalny okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu spożywczego, licząc od daty dostawy. Dostawa artykułów nastąpi po uprzednim złożeniu zamówienia przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego, dostawa towaru odbywać się będzie w godzinach od 7.30 do 9.00, w niżej wymienionych terminach: - dowóz produktów mięsnych - poniedziałki i środy, - dowóz pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich - codziennie, - dowóz pozostałych artykułów spożywczych - poniedziałki i czwartki. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w zapotrzebowaniu ilościowym artykułów spożywczych, z przyczyn obiektywnych, np. zakwestionowane zostaną przez służby sanitarne pomieszczenia przeznaczone do przygotowania, wydawania i spożywania posiłków, nastąpi zmniejszenie ilości dożywianych dzieci do około 20% planowanej ilości oraz zmiana ilości dni dożywiania. Zamawiający w tej sytuacji nie ponosi prawnej ani materialnej odpowiedzialności za niewykonanie w całości przedmiotu zamówienia, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze z tytułu niezrealizowania pełnego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zslubiewo.pl, www.lubiewo.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Miejskich w Golubiu - Dobrzyniu - owoce
Dodano: 2015-12-14 - Realizacja imiennych talonów na artykuły żywnościowe pierwszej potrzeby i podstawowe środki czystości (higieniczno-sanitarne) dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2016 r. do dnia 31 grudnia 2016 r
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa przetworów owocowo- warzywnych, CPV- 15300000-1
Dodano: 2015-08-27 - Realizacja imiennych talonów na artykuły żywnościowe i środki czystości (higieniczno-sanitarne) pierwszej potrzeby dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2015 r. do dnia 31 grudnia 2015 r.
Dodano: 2014-12-05 - Dostawa przetworów owocowo - warzywnych dla potrzeb PUC S. A. - CPV 15300000-1
Dodano: 2014-08-08 - Dostawy różnych artykułów spożywczych do przedszkoli publicznych, żłobka, szkół podstawowych i gimnazjów z terenu gminy Świecie
Dodano: 2014-07-15 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2014-01-09 - Realizacja imiennych talonów na artykuły spożywcze i chemiczne dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2014 r. do dnia 31 grudnia 2014 r
Dodano: 2013-12-09 - Dostawy owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu
Dodano: 2013-11-26 - Sukcesywna dostawa ziemniaków, warzyw, owoców do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
Dodano: 2013-11-18