Przetargi.pl
Dostawa warzyw i owoców świeżych (sprawa nr 9/09)

Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 75-902 Koszalin, ul. J. Piłsudskiego 92
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3452415, 3444062 , fax. 094 3455374
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej
    ul. J. Piłsudskiego 92 92
    75-902 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3452415, 3444062, fax. 094 3455374
    REGON: 33037474200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.sg.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa warzyw i owoców świeżych (sprawa nr 9/09)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa warzyw i owoców świeżych: ziemniaki, ziemniaki młode, kapusta włoska, kapusta biała głowiasta, kapusta pekińska, brukselka, kapusta czerwona, ogórek świeży, pomidory, marchew, cebula, seler korzeń, buraki ćwikłowe, papryka czerwona słodka, sałata głowiasta, rzodkiewka, rzodkiew biała, szczypiorek, koperk świeży zielony, pietruszka korzeń, natka pietruszki, pieczarki świeże uprawne, por, kalafior, czosnek, brokuły, jabłka, gruszki, pomarańcze, mandarynki, śliwki, naktarynki, banany, kiwi, cytryny, w ogólnej ilości do 54 450 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032121001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie niżej wymienione warunki: warunek nr 1 - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, warunek nr 2 - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, warunek nr 3 - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków odbywać się będzie na podstawie złozonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ. W przyapdku oferty wspólnej warunek nr 1 musi spełnić każdy z partnerów samodzielnie, natomiast warunek nr 2 i nr 3 muszą spełniać oni łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków każdy z Wykonawców składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku nr 1 to: odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; decyzja administracyjna właściwego organu Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego (podstawa prawna: art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225) - jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; lub decyzja administracyjna właściwego organu Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzająca spełnianie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówienia oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów wydaną dotychczas na podstawie art. 27 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia Dz. U. z 2005r. Nr 31, poz. 265 (podstawa prawna: art. 122 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywnienia - Dz. U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225) - jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego do przeprowadzenia postępowania potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: zaświadczenie właściwego organu Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP; przedłożone na tej podstwie zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP (podstawa prawna: art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225); lub certyfikat HACCP - nie dotyczy produkcji podstawowej; zaświadczenie wystawione przez WIJHARS potwierdzające, że prowadzona przez Wykonawcę działalność gospodarcza w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno - spożywczywmi została zgłoszona właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy wojewódzkiemu inspektorowi jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (podstawa prawna: art. 12 ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych, tj.: Dz. U. z 2005r. Nr 187, poz. 1577 z późn. zm.) - nie dotyczy rolników.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cos.strazgraniczna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach