Przetargi.pl
Dostawa artykułów mlecznych i nabiału do Domu Pomocy Społecznej Domu Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej przy ul. romera 21/29 w Szczecinie

Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 71-246 Szczecin, ul. Romera
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4327712 , fax. 091 4327712
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej
    ul. Romera
    71-246 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4327712, fax. 091 4327712
    REGON: 00107392300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.romera.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów mlecznych i nabiału do Domu Pomocy Społecznej Domu Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej przy ul. romera 21/29 w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów mlecznych i nabiału w okresie od dnia podpisania umowy ( jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2010 r.) do dnia 31.12.2010 r. Ilości podane niżej są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji zamówienia, jednak zmniejszenie to nie może przekroczyć 15%. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. 2. Zakres zamówienia obejmuje n/w dostawy : Nazwa towaru Kod CPV J.m. Ilość przewidywana 1 Mleko 2% tłuszczu, worek 5l 15511210-8 litr 40000 2 Mleko w proszku, op. 1 kg 15511700-0 kg 30 3 Ser żółty typu Gouda lub równoważny15544000-3 kg 400 4 Ser żółty typu Salami lub równoważny15544000- kg 400 5 Serek topiony wielosmakowy opakowanie 140 - 160 g trójkat 15542200-1 kg 870 6 Twaróg półtłusty kostka opakowanie od 0,6 kg do 1,2 kg 15542100-0 kg 1600 7 Serek homogenizowany naturalny op.150 g 15543000-6 kg 300 8 Serek homogenizowany wielosmakowy typu Danio op. 150 g lub inny równoważny wielosmakowy 15543000-6 kg 500 9 Serek homogenizowany naturalny bez dodatków substancji smakowych, op.5kg typu Juliko lub inny równoważny 15543000-6 kg 1700 10 Serek twarogowy ziarnisty naturalny bez dodatków substancji smakowych typu Grani lub inny równoważny op. 150-200g 15542100-0 kg 550 11 Jogurt bez dodatków smakowych , op.0,15-0,2 l 15551310-1 litr 850 12 Jogurt z dodatkiem substancji smakowych, op. 0,15-0,2 l 15551310-1 litr 600 13 Masło 82% tłuszczu, kostka 200g 15530000-2 kg 3300 14 Śmietana 18% tłuszczu, op.0,4 l 15512000-0 litr 1600 15 Margaryna zwykła, kostka 250g 15431100-9 kg 270 16 Kefir naturalny bez dodatków substancji smakowych op. 0,2-0,4 l 15551000-5 litr 720 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne ( np. Danio, Grani, Gouda, Salami ) podane są przykładowo, wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, ze będzie on posiadał te same właściwości , jakość i wydajność co produkt podany przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć , którego produktu określonego w zakresie zamówienia dotyczy oferta równoważna. 4.Towar objęty przedmiotem zamówienia dostarczany będzie przez Wykonawcę na koszt własny w oryginalnych opakowaniach zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi i ustaleniami zamawiającego. 5.Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakościowej na dostarczony towar zgodnie z terminem przydatności do spożycia. 6. Dostawy towaru przez Wykonawcę odbywać się będą sukcesywnie po zgłoszeniu przez zamawiającego telefonicznie lub za pomocą faxu zapotrzebowania według ilości i rodzaju towaru z zachowaniem terminu przydatności do spożycia. 7. Przyjęcie zapotrzebowania do realizacji Wykonawca potwierdzi niezwłocznie w formie pisemnej lub za pomocą faxu. 8. Wykonawca dostarczy i wniesie do wskazanego przez zamawiającego pomieszczenia, określoną partię towaru w terminie do godziny 6.00 dnia następnego na koszt i ryzyko własne. 9. Zamawiający może zmienić lub wycofać zamówienie nie później jednak niż w dniu poprzedzającym termin dostawy do godziny 10.00 10. Zamawiający zastrzega sobie zwrot lub wymianę towaru w przypadku stwierdzonej złej jego jakości lub nieprzydatności do spożycia, na koszt Wykonawcy. 11. Płatność przelewem na konto Wykonawcy nie później niż po upływie 14 dni od chwili otrzymania faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujący warunek dodatkowy: wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: dostawę artykułów mlecznych i nabiału o wartości min. 50 000 PLN w okresie 6 miesięcy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz : o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych, lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom ,stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do siwz W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagaa określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się aby stanowiły one odrębną część, nie złączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.romera.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach