Przetargi.pl
DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW ŚWIEŻYCH

Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ks. Piotra Ściegiennego 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3548802 , fax. 0-94 35 225 16
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna
    ks. Piotra Ściegiennego 1 1
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3548802, fax. 0-94 35 225 16
    REGON: 00028817100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW ŚWIEŻYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do położonych na terenie miasta Kołobrzegu sanatoryjnych punktów żywienia ZAMAWIAJĄCEGO: warzyw i owoców świeżych, wyszczególnionych w układzie asortymentowo-ilościowym w załączniku nr 1 do specyfikacji, w ilości około 190 000 kg 2. Dostarczane produkty powinny być wysokiej jakości, pozbawione ognisk psucia, bez zanieczyszczeń mineralnych, a w przypadku artykułów liściastych - bez oznak postępującego więdnięcia. Artykuły powinny być dostarczane w opakowaniach (skrzynki, pojemniki łatwo zmywalne.) Opakowanie powinno być dostosowane do właściwości danego towaru, bez uszkodzeń, odpowiednie z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności. Wymagane jest zapewnienia identyfikowalności dostarczanych produktów. 3. Podane w wykazie asortymentowo-ilościowym wielkości zamawianych towarów nie są wielkościami ostatecznymi i mogą się wahać w zależności od potrzeb ZAMAWIAJĄCEGO w granicach do 10%. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących zwiększenie liczby osób żywionych w obiektach zamawiającego, przewiduje się możliwość dokonania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Z dostawą łączy się usługa transportowa oraz rozładunek u zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą ofertę oraz złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp, a także inne wymienione w dalszej części specyfikacji dokumenty. 2. Oferentem może być osoba fizyczna, osoba oprawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przepisy i postanowienia dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. 3. Wykonawca powinien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzić działalność o charakterze zbieżnym z niniejszym zamówieniem. 4. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w realizacji dostaw warzyw i owoców, miarą którego jest zrealizowanie co najmniej jednego zamówienia o wartości stanowiącej 60% wartości przedmiotu niniejszego zamówienia lub trzech zamówień, których suma wartości wynosi nie mniej niż 100% ceny ofertowej. 5. Wykonawca powinien dysponować środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów spożywczych zapewniającym właściwe warunki sanitarno-higieniczne oraz zachowanie świeżości dostarczanych produktów. 6. Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność produktu z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia i za przestrzeganie zasad higieny żywności określonych w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. nr 171 poz. 1225) oraz opisanych w wytycznych stosowania systemu Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP). 7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 8. Wymagane jest określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 9. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca (oferent). Ocena warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta. Ocena spełnienia warunku, o których mowa w punkcie 6, dokonana zostanie u wykonawców nie posiadających certyfikatu HACCP poprzez przeprowadzenie auditu strony drugiej. Niespełnienie chociażby jednego warunku lub stwierdzenie podczas auditu rażących niezgodności z wymaganiami systemu HACCP skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 3. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w postępowaniu interesy podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna). 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw z podaniem: nazwy, adresu siedziby i numeru telefonu odbiorcy, przedmiotu i wartości umownej dostaw, okresu realizacji dostaw. 5. Wykaz środków transportu przewidywanych do realizacji zamówienia z załączoną kserokopią wpisu dokonanego przez PPIS do książki kontroli sanitarnej pojazdu o wyrażeniu zgody na transport artykułów spożywczych lub kserokopią decyzji PPIS o dopuszczeniu pojazdów do przewozu żywności (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 r. - Dz. U. z 2003 r. nr 21 poz. 179). W wykazie należy podać typ, markę i numer rejestracyjny pojazdu oraz status własności (pojazd własny, dzierżawiony lub inny). 6. Kopię certyfikatu bezpieczeństwa zdrowotnego żywności HACCP, a w przypadku nieposiadania takiego certyfikatu podpisane przez wykonawcę oświadczenie, że WYKONAWCA spełnia wymagania , o których mowa w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia. W oświadczeniu należy ponadto wyrazić zgodę na udostępnienie upoważnionym auditorom zamawiającego pomieszczeń produkcyjnych i magazynowych wykonawcy oraz dokumentacji z przeprowadzonej przez organ urzędowej kontroli żywności kontroli sanitarno-higienicznej, w celu sprawdzenia prawdziwości złożonych deklaracji. 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł. 8. Wykaz podmiotów innych niż Wykonawca, które będą wykonywać zamówienie jako podwykonawcy, wraz z danymi na temat ich zakresu działania i kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia. 9. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium o ile wadium wnoszone jest w pieniądzu. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz - oryginał właściwego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach