Przetargi.pl
dostawa warzyw i owoców dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach

Fundacja im. Brata Alberta ogłasza przetarg

  • Adres: 32640 Rudawa, Radwanowice
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 585 910 , fax. 122 585 910
  • Data zamieszczenia: 2017-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja im. Brata Alberta
    Radwanowice 1
    32640 Rudawa, woj. małopolskie
    tel. 122 585 910, fax. 122 585 910
    REGON: 35055488800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa warzyw i owoców dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia co do asortymentu i ilości określony w załączniku nr 1 do SIWZ zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe spełniające wymogi określone przepisami Rozporządzenia ( WE ) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do wprowadzania zmian w zakresie ilości poszczególnych asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia. Oznacza to, że Zamawiający np. może zamówić więcej asortymentu A, a mniej asortymentu B. Wszelkie ewentualne zmiany ilościowe dokonywane będą w obrębie asortymentów wskazanych w załączniku nr 1, a także nie wykroczą poza wartość zawartej umowy. 6. Miejscem dostawy jest magazyn Zamawiającego znajdujący się w Schronisku dla Niepełnosprawnych - Radwanowice 1. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły żywnościowe do magazynu Zamawiającego na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca dokona również rozładunku zamówionego towaru do magazynu zamawiającego. Osobą upoważnioną do kontroli ilościowej i jakościowej dostarczonego towaru jest magazynier lub inna osoba przez niego upoważniona. 7. Dostawy realizowane będą na podstawie cząstkowych zamówień Zamawiającego przekazywanych przez Zamawiającego drogą telefoniczną. W zamówieniach tych Zamawiający określał będzie dokładną ilość i rodzaj zamawianego asortymentu. Zamówienia składane będą jeden raz w tygodniu w godzinach 8.00 – 12.00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca każdą pojedynczą dostawę zrealizuje w terminie do 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego zamówienia. 8. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo cząstkowym zamówieniu według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie Wykonawcy oraz ilości dostarczonych asortymentów. 9. Termin płatności z tytułu zrealizowanej dostawy cząstkowej wyniesie 21 dni. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania wysokości zaoferowanych cen przez cały okres realizacji zamówienia. Jedyną okolicznością dopuszczającą wzrost wartości zawartej umowy będzie zmiana przepisów prawa skutkująca zmianą podatku VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03220000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach