Przetargi.pl
Dostawa warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Grudziądzu

Dom Pomocy Społecznej Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Nadgórna 30/32
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4517620 , fax. 056 17644
  • Data zamieszczenia: 2011-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 2
    ul. Nadgórna 30/32 30/32
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4517620, fax. 056 17644
    REGON: 00029522500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps2.grudziadz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Grudziądzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dostawy warzyw i owoców według zamówień składanych przez pracownika Zamawiającego dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Grudziądzu. - Ilość i rodzaj asortymentu został określony w zestawieniach rodzajowo ilościowych na Formularzu asortymentu towaru (załącznik nr 1), który stanowi integralną część Formularza Ofertowego. - Wartość umowy uwzględnia koszty załadunku, transportu oraz rozładunku wszystkich dostaw na wskazane miejsce przez Zamawiającego. - Wykonawca zagwarantuje dostawy towaru własnym transportem na własny koszt i ryzyko, terminowo, zachowując ceny ofertowe zgodnie z zamówieniem, w dniach uprzednio uzgodnionych z właściwym pracownikiem DPS Nr 2. - Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad systemu HACCP oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej żywności oraz materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. - Do każdej dostarczonej partii towaru powinien być załączony dokument zawierający ilość i cenę. - Ostateczne zapotrzebowanie na poszczególne dni tygodnia służby żywnościowe Zamawiającego będą uzgadniały z przedstawicielem Wykonawcy telefonicznie lub pisemnie na początku każdego tygodnia. - Wykonawca nie może bez uzgodnienia z Zamawiającym zmieniać ilości oraz asortymentu zamawianego towaru. Uwaga: - zamówienie musi być realizowane zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i postanowieniami wzoru umowy, zachowując terminy i rodzaj zamawianego asortymentu; - dla prawidłowej oceny wartości ofert Zamawiający przedstawił w Formularzach asortymentu towaru szacunkowe ilości towaru - ilości te w czasie trwania umowy mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb; - Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z poszczególnego asortymentu, w każdym czasie trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps2.grudziadz.com.pl lub www.grudziadz.com.pl/sop.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach