Powiatowy Dom Pomocy Społecznej w Pogórzu ogłasza przetarg
- Adres: 43-430 Skoczów, Podgórze 201
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-33 8533552 , fax. 0-33 8533552
- Data zamieszczenia: 2009-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Dom Pomocy Społecznej w Pogórzu
Podgórze 201 201
43-430 Skoczów, woj. śląskie
tel. 0-33 8533552, fax. 0-33 8533552
REGON: 00029870300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa warzyw i owoców. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy i ilościowy dostaw zamieszczony jest na formularzu ofertowym (załącznik Nr1 do SIWZ). Ilości są szacunkowe i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw. Dostawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone ilości towaru - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 011210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który: nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn, o których mowa w art. 24 uPZP; złoży ofertę wraz z oświadczeniem o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 uPZP (zał. nr 2) i dokumentami określonymi w pkt.6 SIWZ. Ocena spełniania udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo Zamówień Publicznych. 2. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skoczow.and.pl/pdps/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną