Przetargi.pl
dostawa warzyw i owoców

Zakład Karny w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rokitniańska 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 678 92 71 , fax. 0-18 678 61 31
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Przemyślu
    ul. Rokitniańska 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 678 92 71, fax. 0-18 678 61 31
    REGON: 00032036000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa warzyw i owoców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców w ilościach j/n: 1.Jabłka - 600 kg 2.Kapusta biała - 4 000 kg 3.Kapusta czerwona - 1 500 kg 4.Buraczki czerwone - 2000 kg 5.Cebula - 2 500 kg 6.Seler korzeniowy - 1 800 kg 7.Ziemniaki 40 000 kg 8.Marchew - 3 500 kg 9.Pietruszka korzeniowa - 600 kg 10.Ogórek kiszony - 800 kg 11.Por - 400 kg 12.Pieczarki - 200 kg 13.Kapusta kiszona - 800 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032121001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy) 2. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy. 6. Ocena spełnienia warunków będzie oceniana wg formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie oferenci, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie - Prawo zamówień publicznych - i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty wystawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.1 Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych wg formularza stanowiącego załącznik nr 3. 2.2 Formularz cenowy ( załącznik nr 1 ) 2.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub nakaz płatniczy podatku rolnego ( dla indywidualnych właścicieli gospodarstw rolnych ) poświadczające o uprawnieniu do występowania w obrocie prawnym wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2.4. Podpisany wzór umowy (załącznik nr 2). Zamawiający nie przewiduje zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.sv.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach