Przetargi.pl
Dostawa warzyw i owoców

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew ogłasza przetarg

  • Adres: 93-217 Łódź, ul. Grota-Roweckiego 30
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6771551 , fax. 042 6771550
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew
    ul. Grota-Roweckiego 30 30
    93-217 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6771551, fax. 042 6771550
    REGON: 00434557500066
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa warzyw i owoców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców, zgodnie z asortymentem i ilością wyszczególniona w załączniku nr 2 / formularz ofertowy/ do następujących placówek, to jest: -Domu Dziennego Pobytu ul. Fabryczna 19 -Domu Dziennego Pobytu ul. Ćwiklińskiej 18 -Domu Dziennego Pobytu ul. Grota Roweckiego 30 -Domu Dziennego Pobytu ul. Smetany 4 -Domu Dziennego Pobytu ul. Zbocze 2a -Dziennego Ośrodka Adaptacyjnego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej ul. Ćwiklińskiej 5a -Świetlicy Środowiskowej ul. Smetany 4 -Świetlicy Środowiskowej ul. Ćwiklińskiej 5a 2.Nazwa i numer wg słownika CPV Kod główny: 03221000-6 3.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia transportem własnym, dwa razy w tygodniu w godzinach 8.00-13.00 w dni wyznaczone przez Zamawiającego 4.Przedmiot zamówienia będzie dostarczany zgodnie z zapotrzebowaniem składanym przez Zamawiającego sukcesywnie przez okres trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy, Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziałów postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie postanowień określonych w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. -Prawo zamówień publicznych / Dz. Ustaw nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z późniejszymi zmianami/. 2.Wykonawcy zobowiązani są do uzyskania wszystkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 3.Wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzana w oparciu o przedłużone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia na zasadzie: spełnienia/ nie spełnienia. 5.Ofertę Wykonawców którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymaganych warunków zamówienia, zostaną dopuszczone do badania i oceny. 6.Wykonawcy którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków zamienia zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oferta wykonawcy z wykorzystaniem wzoru -załącznik nr 1 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust. 1 oraz art.24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004r. -Prawo zamówień publicznych / Dz. Ustaw nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z późniejszymi zmianami/ z wykorzystaniem wzoru -załącznik nr 3 3. Zaakceptowany, przez podpisanie i ostemplowanie przez Wykonawcę wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 4. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem do składania ofert. 5.Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 6. Dokumenty i oświadczenia wymieniane od pkt. 1 do pkt. 5 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodności oryginałem przez jedną z osób upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. 7. Zamawiający może w celu porównawczym zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych dokumentów. 8. Pełnomocnictwo do wystąpienia w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. /zgodne z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej/ 9. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy składają wszystkie dokumenty wspólnie i tym samym potwierdzają, iż partnerzy wchodzący w skład podmiotu występującego wspólnie, w sumie spełniają wymagane warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz ekonomicznej i finansowej. 10. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów występujących wspólnie aby: a) każdy z partnerów podmiotu występującego wspólnie ma obowiązek oddzielnego udokumentowania, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie powierzonym mu do wykonania w ramach do niniejszego zamówienia.; b) przypadku składania oświadczeń o których mowa w art. 44 ustawy -Prawo zamówień publicznych, dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dopuszczalna jest możliwość złożenia jednego wspólnego oświadczenia potwierdzającego, że Wykonawcy razem spełniają warunku określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 Ustawy- Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku z treści oświadczenia oraz pełnomocnictwa musi wynikać, iż oświadczenie zostało złożone w imieniu wszystkich wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. c) Ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i fakt ten udokumentować w ofercie. Pełnomocnictwo może wynikać z osobnego dokumentu lub umowy. 11. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przez zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach