Przetargi.pl
Dostawa warzyw dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Płocku

Miejski Ogród Zoologiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, ul. Norbertańska 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3660512, 3660524 , fax. 024 3660513
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ogród Zoologiczny
    ul. Norbertańska 2 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3660512, 3660524, fax. 024 3660513
    REGON: 00016822500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa warzyw dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Płocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie pn.DOSTAWA WARZYW DLA MIEJSKIEGO OGRODU ZOOLOGICZNEGO obejmuje dostawę: Kapusta biała 9600 kg Burak czerwony 43 350 kg Marchew 47 660 kg Cebula 880 kg Pory 960 kg Seler 1200kg Pietruszki 1080 kg Ziemniaki 2400kg Sałata 5230 szt Kapusta pekińska 1600 kg Papryka czerwona 570 kg Kalafior 1590 szt Kalarepa 120 szt Brokuły 240 szt Pomidory 1590 kg Ogórki 1100 kg Pietruszka natka 1800 szt Cykoria (op 0,5kg) 1080 op Realizacja dostawy musi nastąpić najpóźniej 24 godziny od chwili zgłoszenia zapotrzebowania w miejscu i w ilości wskazanych przez Zamawiającego. Dostawa towaru będzie realizowała 2 razy w tygodniu. Wykonawca dostarcza towar do siedziby Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Płocku, ul. Norbertańska 2 własnym transportem i na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu nie jest zobowiązany wnieść wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt1 i 2 spełnia każdy z Wykonawców składający ofertę wspólną, b) warunek określony w pkt4 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną, c) warunek określony w pkt3 spełnia co najmniej jeden z Wykonawców składający ofertę wspólną. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie -spełnia/ nie spełnia-, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2. W przypadku złożenia oferty wspólnej dokument winni złożyć wszyscy Partnerzy składający ofertę wspólną na jednym formularzu lub lider konsorcjum w imieniu wszystkich członków. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. II. Do oferty należy załączyć również: 1.Wypełniony formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony formularz cenowy -Załącznik Nr 4. 3.Dane dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr3. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje -nie dotyczy-. 4.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku złożenia oferty wspólnej dokument wymieniony w pkt I. 2-3 oraz II.4 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę ( z wyj. pkt. II.4) . Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.plock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach