Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Ostródzie ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka 19A
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 6464929 , fax. 89 6464929
- Data zamieszczenia: 2016-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Ostródzie
ul. Grunwaldzka 19A 19A
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 6464929, fax. 89 6464929
REGON: 51040217500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.psouu.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: organizacji pozarządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w ramach leasingu operacyjnego nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach leasingu operacyjnego nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach leasingu operacyjnego. 2. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego; 1) waluta umowy leasingu: PLN, 2) oprocentowanie umowy leasingowej będzie stałe przez cały okres w oparciu o stopę bazową WIBOR 1 na dzień 29 kwietnia 2016 r., 3) pierwsza wpłata: 5 % wartości autobusu brutto, płatna jednorazowo w dniu podpisania umowy leasingowej, 4) okres finansowania: 59 miesięcy w równych, stałych ratach przez cały okres leasingu, 5) wykup autobusu: 1 % wartości początkowej, 6) pierwsza rata leasingowa zostanie opłacona w terminie do 30 dni po protokolarnym odbiorze autobusu, 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykupu autobusu w ciągu 30 dni od ostatniej raty leasingowej, 8) prawną formę zabezpieczenia umowy leasingu stanowić będzie weksel in blanko, 9) zapłata kwoty początkowej, rat leasingowych i kwota wykupu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne wobec leasingobiorcy z tytułu należytego wykonania umowy leasingu, 10) dodatkowe opłaty związane z eksploatacją i podatkami lokalnymi pokrywać będzie Zamawiający, 11) wszelkie koszty powstałe przy przekazaniu przedmiotu leasingu, takie jak transport do siedziby Zamawiającego, pierwsza rejestracja autobusu itp. ponosi Wykonawca, 12) koszty opłaty ubezpieczenia w trakcie trwania umowy ponoszone będą przez Zamawiającego. 3. Wymagania dotyczące autobusu: 1) fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2016, 2) ilość miejsc siedzących 17+1, 3) przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, a) możliwość demontażu foteli dla 2 wózków kotwiczonych do podłogi + podjazd składany (teleskopowy), b) stopień i poręcze przy drzwiach bocznych przedziału pasażerskiego ułatwiających wsiadanie i wysiadanie 4) spełniający wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy, 5) dopuszczony do ruchu zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym, 6) posiadający wymagane przez Zamawiającego wyposażenie, 7) mający homologację, wystawioną zgodnie z ustawą - Prawo o ruchu drogowym, 8) części, materiały, podzespoły i urządzenia użyte w przedmiocie zamówienia posiadają odpowiednie certyfikaty, aprobaty techniczne, homologacje i inne potwierdzenia techniczne wymagane przepisami prawa. 4. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć komplet dokumentów: tj. kartę pojazdu, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, sporządzony w języku polskim, dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin, dowód rejestracyjny, polisę ubezpieczeniową potwierdzającą ubezpieczenie autobusu). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Miejsce realizacji zamówienia: Wykonawca zapewni na własny koszt dostawę autobusu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. miejscowość Ostróda, ul. Grunwaldzka 19A. 7. Zamawiający wymaga żeby dostawa autobusu była zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 9:00-14:00. 8. Wykonawca zapewni dostępność do, co najmniej jednej Autoryzowanej Stacji Obsługi (ASO) Wykonawcy lub producenta autobusu na obszarze działania Zamawiającego, na potwierdzenie czego przedłoży wraz z ofertą wykaz ASO. 9. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następujących przypadkach: 1) Zmiana terminu realizacji umowy w przypadku: a) przestojów w realizacji przedmiotu umowy niezawinionych przez Wykonawcę, o czas trwania przestoju, b) siły wyższej, c) wystąpienia przyczyn nie przewidzianych przy zawarciu umowy, d) przedłużającej się procedury uzyskania zezwoleń, uzgodnień, odbiorów z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 2) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między Stronami, 3) Zmiana umowy jest korzystna lub obojętna z punktu widzenia Zamawiającego, 4) Pozostałych postanowień umowy nie stanowiących treści oferty Wykonawcy. 10. Okres gwarancji - zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie z zastrzeżeniem: Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na dostarczony przedmiot Umowy gwarancji odpowiednio na: 1) podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne oraz dodatkowe wyposażenie, co najmniej na 2 lata, 2) na powłokę lakierniczą, co najmniej 3 lata, 3) na perforację blach nadwozia, co najmniej 12 lat, - liczonych od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążąca dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne oraz dodatkowe wyposażenie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostroda.psouu.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA UŻYWANEGO AUTOBUSU IRISBUS ILIADE RT DO PRZEWOZÓW REGULARNYCH DLA GMINNEGO ZAKŁADU KOMUNALNEGO SP. Z O. O. Bystry 1H, 11-500 Giżycko
Dodano: 2016-03-09 - DOSTAWA UŻYWANEGO AUTOBUSU DO TRANSPORTU PUBLICZNEGO DLA GMINNEGO ZAKŁADU KOMUNALNEGO SP. Z O. O. Bystry 1H, 11-500 Giżycko
Dodano: 2016-02-19 - Zakup i dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2015-05-22 - Zakup i dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2015-04-23 - dostawa autobusu
Dodano: 2015-02-10 - dostawa autobusu
Dodano: 2015-01-19 - Dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Działdowie
Dodano: 2015-01-12 - Dostawa małego autobusu, dla potrzeb Środowiskowego Domu Samopomocy w Rzecznej
Dodano: 2014-05-15 - Dostawa autobusu o liczbie miejsc 22+1 przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 na wózku inwalidzkim
Dodano: 2014-05-13 - Dostawa małego autobusu, dla potrzeb Środowiskowego Domu Samopomocy w Rzecznej
Dodano: 2014-05-06