Przetargi.pl
Dostawa w ramach leasingu operacyjnego nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka 19A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 6464929 , fax. 89 6464929
  • Data zamieszczenia: 2016-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Ostródzie
    ul. Grunwaldzka 19A 19A
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 6464929, fax. 89 6464929
    REGON: 51040217500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.psouu.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: organizacji pozarządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w ramach leasingu operacyjnego nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach leasingu operacyjnego nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach leasingu operacyjnego. 2. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego; 1) waluta umowy leasingu: PLN, 2) oprocentowanie umowy leasingowej będzie stałe przez cały okres w oparciu o stopę bazową WIBOR 1 na dzień 29 kwietnia 2016 r., 3) pierwsza wpłata: 5 % wartości autobusu brutto, płatna jednorazowo w dniu podpisania umowy leasingowej, 4) okres finansowania: 59 miesięcy w równych, stałych ratach przez cały okres leasingu, 5) wykup autobusu: 1 % wartości początkowej, 6) pierwsza rata leasingowa zostanie opłacona w terminie do 30 dni po protokolarnym odbiorze autobusu, 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykupu autobusu w ciągu 30 dni od ostatniej raty leasingowej, 8) prawną formę zabezpieczenia umowy leasingu stanowić będzie weksel in blanko, 9) zapłata kwoty początkowej, rat leasingowych i kwota wykupu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne wobec leasingobiorcy z tytułu należytego wykonania umowy leasingu, 10) dodatkowe opłaty związane z eksploatacją i podatkami lokalnymi pokrywać będzie Zamawiający, 11) wszelkie koszty powstałe przy przekazaniu przedmiotu leasingu, takie jak transport do siedziby Zamawiającego, pierwsza rejestracja autobusu itp. ponosi Wykonawca, 12) koszty opłaty ubezpieczenia w trakcie trwania umowy ponoszone będą przez Zamawiającego. 3. Wymagania dotyczące autobusu: 1) fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2016, 2) ilość miejsc siedzących 17+1, 3) przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, a) możliwość demontażu foteli dla 2 wózków kotwiczonych do podłogi + podjazd składany (teleskopowy), b) stopień i poręcze przy drzwiach bocznych przedziału pasażerskiego ułatwiających wsiadanie i wysiadanie 4) spełniający wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy, 5) dopuszczony do ruchu zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym, 6) posiadający wymagane przez Zamawiającego wyposażenie, 7) mający homologację, wystawioną zgodnie z ustawą - Prawo o ruchu drogowym, 8) części, materiały, podzespoły i urządzenia użyte w przedmiocie zamówienia posiadają odpowiednie certyfikaty, aprobaty techniczne, homologacje i inne potwierdzenia techniczne wymagane przepisami prawa. 4. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć komplet dokumentów: tj. kartę pojazdu, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, sporządzony w języku polskim, dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin, dowód rejestracyjny, polisę ubezpieczeniową potwierdzającą ubezpieczenie autobusu). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Miejsce realizacji zamówienia: Wykonawca zapewni na własny koszt dostawę autobusu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. miejscowość Ostróda, ul. Grunwaldzka 19A. 7. Zamawiający wymaga żeby dostawa autobusu była zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 9:00-14:00. 8. Wykonawca zapewni dostępność do, co najmniej jednej Autoryzowanej Stacji Obsługi (ASO) Wykonawcy lub producenta autobusu na obszarze działania Zamawiającego, na potwierdzenie czego przedłoży wraz z ofertą wykaz ASO. 9. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następujących przypadkach: 1) Zmiana terminu realizacji umowy w przypadku: a) przestojów w realizacji przedmiotu umowy niezawinionych przez Wykonawcę, o czas trwania przestoju, b) siły wyższej, c) wystąpienia przyczyn nie przewidzianych przy zawarciu umowy, d) przedłużającej się procedury uzyskania zezwoleń, uzgodnień, odbiorów z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 2) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między Stronami, 3) Zmiana umowy jest korzystna lub obojętna z punktu widzenia Zamawiającego, 4) Pozostałych postanowień umowy nie stanowiących treści oferty Wykonawcy. 10. Okres gwarancji - zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie z zastrzeżeniem: Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na dostarczony przedmiot Umowy gwarancji odpowiednio na: 1) podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne oraz dodatkowe wyposażenie, co najmniej na 2 lata, 2) na powłokę lakierniczą, co najmniej 3 lata, 3) na perforację blach nadwozia, co najmniej 12 lat, - liczonych od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążąca dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne oraz dodatkowe wyposażenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostroda.psouu.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach