Przetargi.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego samochodu ciężarowego z nową zabudową do wywozu zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki) dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.

Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Jedynaka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 291 48 06 , fax. 12 291 48 05
  • Data zamieszczenia: 2020-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce sp. z o.o.
    ul. Jedynaka 30
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 291 48 06, fax. 12 291 48 05
    REGON: 12061801700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.wieliczka.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego samochodu ciężarowego z nową zabudową do wywozu zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki) dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny z opcją wykupu nowego samochodu ciężarowego z nową zabudową do wywozu zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki) dla potrzeb ZGK w Wieliczce Sp. z o.o. 1. Wymogi techniczne i formalne nowego dwuosiowego samochodu ciężarowego z nową zabudową do wywozu stałych odpadów komunalnych /śmieciarki/ 1.1) Nowy samochód ciężarowy. 1.1.1) Nowe podwozie dwuosiowe. Rok produkcji nie starszy niż 2020; 1.1.2) Dopuszczalna masa całkowita min.18 000,00 kg a max. 24 000,00 kg; 1.1.3) Ładowność nie mniej niż 5 500,00 kg; 1.1.4) Podwozie przystosowane do zabudowy śmieciarki; 1.1.5) Układ napędowy na tylną oś (4x2). Tylna oś musi posiadać podwójne koła typu bliźniak; 1.1.6) Rozstaw osi pojazdu od 3700 mm do 4 150 mm; 1.1.7) Ogranicznik prędkości; 1.1.8) Pełnowymiarowe koło zapasowe; 1.1.9) Blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej; 1.1.10) Pojazd wyposażony w hamulce tarczowe; 1.1.11) Układ hamulcowy z ABS, ESP i ASR; 1.1.12) Techniczna nośność osi przedniej min 7 500kg (zawieszenie paraboliczne); 1.1.13) Techniczna nośność osi tylnej min 11 500 kg (zawieszenie pneumatyczne); 1.1.14) Kierownica fabrycznie montowana po lewej stronie pojazdu. Układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym, Koło kierownicy z regulowana wysokością i pochyleniem oraz z blokadą; 1.1.15) Koła R 22,5 cala. Nowe opony: komplet letnie 6 szt. (zamontowane na felgach) + komplet opon zimowych 6 szt. /bez felg/; 1.1.16) Wszystkie koła osi zabezpieczone osłonami błotnymi (chlapacze); 1.1.17) Silnik 6 cylindrowy o zapłonie samoczynnym i mocy min. 300 KM; 1.1.18) Pojemność silnika min 7 dm³ max 11 dm³; 1.1.19) Pionowa rura wydechowa; 1.1.20) Norma emisji spalin Euro 6; 1.1.21) Silnik wyposażony w fabryczną przystawkę odbioru mocy odsilnikową niezależną od sprzęgła i skrzyni biegów spełniająca wymagania zabudowy; 1.1.22) Zbiornik paliwa z tworzywa lub aluminium o pojemności min 200 litrów z zamykanym na klucz korkiem; 1.1.23) Skrzynia biegów manualna min. 9 biegowa; 1.1.24) Hamulec antyzjazdowy zapobiegający staczaniu się pojazdu na wzniesieniach; 1.1.25) Kabina dzienna 3 osobowa ze stalowym zderzakiem; 1.1.26) Elektrycznie sterowane szyby; 1.1.27) Klimatyzacja; 1.1.28) Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka wsteczne; 1.1.29) Reflektory halogenowe H7 z LED światłami do jazdy dziennej. Zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego; 1.1.30) Radio; 1.1.31) Immobilizer fabryczny; 1.1.32) Tachograf cyfrowy z ważną legalizacją; 1.1.33) Zbiornik AdBlue z tworzywa sztucznego o pojemności min. 25 l z blokadą, podgrzewany; 1.1.34) Ręczny wyłącznik akumulatorów; 1.1.35) Sygnał dźwiękowy dla włączonego biegu wstecznego; 1.1.36) Pojazd wyposażony w osłony przeciw najazdowe boczne; 1.1.37) Wyświetlacz z komputerem pokładowym w języku polskim; 1.1.38) Dwa kliny, podnośnik hydrauliczny 12 t, narzędzia do obsługi pojazdu, dwie polskie gaśnice, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, klucz do kół, pokrowce na fotele oraz zamontowany zbiornik plastikowy 5 l z kranikiem na czystą wodę do mycia rąk; 1.1.39) Dywaniki gumowe: komplet; 1.1.40) Alternator minimum 80 Ah; 1.1.41) Posiadanie deklaracji zgodności dla podwozia CE; 1.1.42) Instrukcja obsługi w języku polskim; 1.1.43) Okres gwarancji minimum 24 miesiące; 1.1.44) Dostępność serwisu w promieniu maksymalnie 25 km od siedziby Zamawiającego; 1.1.45) Pojazd musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie i gotowy do eksploatacji oraz odpowiadać warunkom użytkowym i techniczno – eksploatacyjnym oraz przepisom BHP; 1.1.46) Pojazd musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym; 1.1.47) Oznaczenie pojazdu napisem „ODPADY” zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów z późn. zm.; 1.1.48) Pojazd musi być wyposażony w urządzenie GPS umożliwiające bieżące monitorowanie położenia pojazdu jak również w element rejestracji danych w wewnętrznym układzie pamięci (czarna skrzynka); Uwaga! System w kontekście monitorowania położenia jak również analizy zarejestrowanych danych musi być kompatybilny z systemem zarządzania flotą funkcjonującym u Zamawiającego – System Monitorowania Pojazdów SMOK Firmy Elte GPS Spółka z o.o. 30-688 Kraków, ul. Medyczna 13. 1.1.49) Dwa akumulatory 12V, min. 175 Ah każdy; 1.1.50) Światło migające ledowe i belka nad kabiną z napisem „ZGK WIELICZKA SP. Z O.O.” 1.1.51) Kabina koloru białego RAL 9010, podwozie czarny grafit RAL 9011 lub w kolorze szarym; 1.1.52) Podgrzewany filtr paliwa z separatorem wody; 1.1) Nowa zabudowa 1.2.1) Zabudowa bezwręgowa, kompletna, fabrycznie nowa, rok produkcji 2020 r., z urządzeniem zasypowym tylnym i prasą wykonana zgodnie z normą EN 1501-1; 1.2.2) Pojemności skrzyni ładunkowej 16 – 18 m3 1.2.3) Wanna zasypowa wykonana ze stali HARDOX 450 lub równoważnej o grubości min. 8 mm 1.2.4) Skrzynia ładunkowa w kształcie owalnym, wykonane ze stali DOMEX 650 lub równoważnej ,z jednego arkusza blachy o grubości min. 3 mm., bez ożebrowania; 1.2.5) Dno skrzyni ładunkowej wykonane ze stali DOMEX 650 lub równoważnej o grubości minimum 6 mm; 1.2.6) Skrzynia ładunkowa ze zintegrowanym zbiornikiem na odcieki o poj. min. 80 l; 1.2.7) Stopień zagęszczania odpadów min. 5:1; 1.2.8) Urządzenie zasypowe /wrzutnik/ przystosowane do opróżniania pojemników od 80 do 1100 l . Grzebieniowy podnośnik pojemników połączony z ramionami do kontenerów 1 100 l ; 1.2.9) Stopnie dla ładowaczy po obu stronach zabudowy wyposażone w czujnik zajętości; 1.2.10) Oświetlenie wg obowiązujących przepisów o ruchu drogowym; 1.2.11) Automatyczny i manualny cykl załadowczy. Możliwość obniżania krawędzi zasypu poprzez otwieraną klapę z tylnej części odwłoka; 1.2.12) Wysokość od podłoża do stałej krawędzi wrzutnika max. 1 250 mm. 1.2.13) Drzwi kontrolne na bocznej ścianie zabudowy; 1.2.14) Kolor zabudowy pomarańczowy RAL 2011. Wszystkie elementy składowe śmieciarki malowane przed montażem; 1.2.15) Zabudowa wykonana zgodnie z prawem unijnym i posiadające znak CE. Oznaczenie CE osprzętu nadane przez uprawnioną jednostkę, zgodnie z 98/37/CEE; 1.2.16) Udźwig urządzenia załadowczego min. 500 kg; 1.2.17) Elastyczne mocowanie zabudowy z podwoziem; 1.2.18) Długość pełnego cyklu pracy prasy 18-22 sekund; 1.2.19) Pojemność kosza zasypowego min. 1,8 m³; 1.2.20) Pojemność zbiornika oleju hydraulicznego min. 100 l, ciśnienie w układzie hydraulicznym max. 220 bar; 1.2.21) Instalacja elektryczna 24V, układ „awaryjny stop” po obu stronach kosza zasypowego; 1.2.22) Dwie kasety sterujące po obu stronach kosza zasypowego; 1.2.23) Maksymalna wysokość od podłoża /podwozie + zabudowa/ 3 400 mm; 1.2.24) Uchwyty dla załogi korzystającej ze stopni; 1.2.25) Kamera wsteczna z mikrofonem i kolorowym monitorem LCD o przekątnej co najmniej 7'' zamontowany w kabinie kierowcy; 1.2.26) Obsługa serwisowa zabudowy w ciągu 24 godzin od pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia awarii; 1.2.27) Siłowniki hydrauliczne prasy oraz zgarniaka zamontowane wewnątrz odwłoka tłoczyskami do góry zapewniające załadunek odpadów w każdej pozycji prasy zagęszczającej; 1.2.28) Prowadnice płyty wypychającej umieszczone po bokach wewnątrz zabudowy; 1.2.29) Możliwość ręcznego zatrzymania ruchu pojemnika w dowolnym momencie cyklu; 1.2.30) Reflektor roboczy z tyłu zabudowy; 1.2.31) Oświetlenie robocze z boku i tyłu zabudowy. Po min. dwie sztuki na stronę oraz min. trzy z tyłu zabudowy wykonane w technologii LED; 1.2.32) Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku; 1.2.33) Minimum trzy wyłączniki bezpieczeństwa na zabudowie; 1.2.34) Światła migające ledowe „kogut” 2 szt z tyłu zabudowy z osłonami; 1.2.35) Skrzynka na worki umieszczona na odwłoku 1.2.36) Dostępność serwisu zabudowy w promieniu maksymalnie 100 km; 1.2.37) Opróżnianie skrzyni ładunkowej z kabiny kierowcy oraz z boku zabudowy; 1.2.38) Pulpit do obsługi zabudowy zamontowany w kabinie kierowcy, z funkcją załączania: zabudowy, lamp ostrzegawczych, oświetlenia roboczego, podnoszenia odwłoka i przesuwania płyty wypychającej; 1.2.39) Płynna regulacja zgniotu. 1.2.40) Pojazd musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się prototypu ani pierwszego urządzenia z serii. Liczba wyprodukowanych pojazdów oferowanego modelu/marki co najmniej 3 sztuki z podaniem gdzie te pojazdy pracują (obowiązkowo podać ilość sztuk pojazdów oraz nazwy i adresy użytkowników pojazdów w zał. nr 5 do SIWZ). 2. Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy leasingu operacyjnego: 2.1) Przed podpisaniem protokołu przekazania Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin zaoferowanego przez Wykonawcę pojazdu, w trakcie których sprawdzone zostaną m. in. ich stan techniczny, sprawność oraz stan formalno-prawny. W przypadku, gdy w trakcie oględzin Zamawiający stwierdzi rozbieżności pomiędzy treścią oferty, a zaoferowanym przedmiotem zamówienia, Zamawiający wyznaczy termin na usunięcie stwierdzonych wad lub usterek nie krótszy niż 3 dni, po bezskutecznym upływie którego Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni licząc od dnia, w którym bezskutecznie upłynął wyznaczony przez Zamawiającego termin do usunięcia wad lub usterek. Za bezskuteczny upływ wyznaczonego przez Zamawiającego terminu do usunięcia wad lub usterek uważa się zarówno niedostarczenie pojazdu w pełni sprawnego i odpowiadającego warunkom SIWZ do siedziby zamawiającego w wyznaczonym terminie, jak również dostarczenie pojazdu do siedziby Zamawiającego w wyznaczonym terminie z istniejącymi wadami lub usterkami. 2.2) Odbiór przedmiotu leasingu w siedzibie Zamawiającego Wieliczka ul. Jedynaka 30; 2.3) Okres leasingowania – 60 m-cy; 2.4) Opłata wstępna (inicjalna) - 10 % ceny brutto zamówienia, która zostanie zapłacona niezwłocznie nie później niż w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy leasingu; 2.5) Raty leasingowe w ilości 59 rat płatnych przez Zamawiającego w równych wysokościach w kwocie brutto w terminie do 12 dni każdego miesiąca. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, Zamawiający dopuszcza zmianę wartości podatku VAT począwszy od miesiąca, w którym nastąpiła ustawowa zmiana; 2.6) Opłata końcowa, wartość wykupu - 7 % ceny brutto zamówienia; 2.7) Zamawiający nie przewiduje wystąpienia żadnych innych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia. Wykonawca w cenie ofertowej obowiązany jest zawrzeć wszystkie opłaty, w tym opłaty dotyczące obsługi umowy leasingu w okresie jej trwania; 2.8) Waluta leasingu - polski złoty, raty leasingowe oraz inne wartości stałe w okresie leasingowania; 2.9) Kary umowne za przekroczenie terminu dostawy przedmiotu leasingu – 0,2 % wartości umowy brutto za każdy dzień zwłoki; 2.10) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia (w okresie trwania umowy leasingu w zakresie OC, AC, NNW) przy uprzedniej weryfikacji i akceptacji towarzystwa ubezpieczeniowego i zakresu ubezpieczenia przez Wykonawcę. Ubezpieczenie komunikacyjne będzie obejmować zakres niezbędny, a wymagany przez Leasingodawcę zgodnie ze wzorem umowy leasingu lub ogólnymi warunkami umowy leasingu. Zamawiający będzie ponosił koszty podatku od środków transportowych. 2.11) Po zapłaceniu przez Zamawiającego ostatniej raty leasingu, pod warunkiem uregulowania wszelkich zobowiązań wobec Wykonawcy z tytułu umowy leasingu, przedmiot leasingu przechodzi na własność Zamawiającego za 7% wartości ceny brutto przedmiotu leasingu (opłaty końcowej). Wartość wykupu (opłatę końcową) Zamawiający uiszcza wraz z ostatnią ratą leasingową. Po zaksięgowaniu tej wpłaty Zamawiający otrzymuje stosowną fakturę zakupu oraz umowę sprzedaży 2.12) Pierwsza rata leasingu płatna przez Zamawiającego do końca miesiąca, w którym przekazano pojazd bez zastrzeżeń protokołem zdawczo-odbiorczym lub w miesiącu następnym po miesiącu odbioru sprzętu. 2.13) Wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot leasingu w ciągu 100 dni od dnia podpisania umowy leasingu. Wykonawca może wykonać dostawę w terminie krótszym. 2.14) Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy /o ile taki istnieje/ oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego 2.15) Wykonawca dokona przeszkolenia dwóch kierowców w zakresie obsługi w siedzibie Zamawiającego. 2.16) Miejsce serwisowania w ramach udzielonej gwarancji: w siedzibie Zamawiającego. W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i z punktu serwisowego do siedziby Zamawiającego oraz naprawy w trakcie trwania gwarancji. 2.17) Dostawa/przekazanie przedmiotu leasingu zostanie potwierdzone przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołem przekazania/odbioru. 3. Finansujący zobowiązany jest wydać razem z przedmiotem leasingu odpis umowy ze zbywcą oraz odpisy innych posiadanych dokumentów tej umowy w szczególności odpisu dokumentu gwarancyjnego co do jakości przedmiotu leasingu otrzymanego od zbywcy lub producenta, przy czym gwarancja musi obejmować co najmniej: a) gwarancję mechaniczną na okres minimum 24 miesięcy bez limitu kilometrów licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu leasingu; b) gwarancję na perforację nadwozia na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu leasingu; c) gwarancję na powłokę lakierniczą minimum 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu leasingu; d) Instrukcję obsługi samochodu w języku polskim; e) Wyciąg ze świadectwa homologacji; f) Kopię Książki pojazdu lub karty pojazdu w języku polskim; g) Książkę gwarancyjną lub Kartę gwarancyjną h) Świadectwo homologacji dla pojazdu kompletnego z zapisem, że pojazd posiada silnik spełniający normy emisji spalin EURO 6 zgodnie z dyrektywami UE, lub ważne świadectwo zgodności lub świadectwo zgodności WE na pojazd kompletny lub dokument dopuszczenia jednostkowego dla kompletnego pojazdu (dokument konieczny do zarejestrowania) oraz świadectwo zgodności WE podwozia z poświadczeniem spełnienia normy emisji spalin (EURO 6) zgodnie z dyrektywami UE. Dopuszcza się przedstawienie świadectwa homologacji, świadectwa homologacji dla pojazdu kompletnego oraz kartę pojazdu w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. i) zasady świadczenia usług gwarancyjnych oraz ich zakres; j) wykaz punktów serwisowych; k) zgodę na umieszczenie na samochodzie logo Zamawiającego bez utraty z tego tytułu gwarancji na powłokę lakierniczą. 4. Wraz z wydaniem przedmiotu leasingu Finansujący zobowiązany jest do przekazania Korzystającemu dokumentu otrzymanego od zbywcy, który gwarantuje serwis gwarancyjny wraz z wykazem punktów serwisowych. W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i z punktu serwisowego do siedziby Zamawiającego oraz naprawy w trakcie trwania gwarancji. Wykonawca dostarcza pojazd do Zamawiającego na własny koszt. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. 5. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 34144510-6 Pojazdy do transportu odpadów 6. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 7. Wszystkie zapisy SIWZ wraz z załącznikami mają charakter nadrzędny i w związku z tym wszystkie zapisy SIWZ wraz z załącznikami są ważniejsze niż zapisy we wzorze umowy leasingu oraz w ogólnych warunkach leasingu Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144510-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o grupie kapitałowej - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, (pkt 13.4 nin. SIWZ) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzone według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą następujących dokumentów: 2.1) Formularz oferty – wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku formularza wielostronicowego, należy go podpisać na każdej jego stronie. 2.2) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp (pkt 5.4. SIWZ), będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wraz z ofertą (w szczególności zobowiązania) które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; 2.3) Stosowne pełnomocnictwo – lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oferty dokumentu (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach